Neopreen waadpak met sok

Started by Koen, October 09, 2018, 17:59:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koen

Hallo,

Na zo'n 10 jaar misbruik wil ik eigenlijk wel een keer mijn Neozweet pak vervangen. Ik wil echter graag 1 met een sok zodat ik normaal kan lopen, warmere voeten hou en de flippers wat beter zitten.

Nu ben ik wel benieuwd welke jullie hebben.

Ben zelf de Scierra Tundra Seal, Scierra Tundra V2 en Neo-Stretch ook van Scierra tegen gekomen. Nu weet ik nog niet of ik 200e plus wil uitgeven voor zo'n pak die ik niet super veel draag, maar goed.

JB

Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Gert

Het kan ook nog veel goedkoper:

https://www.ebay.de/itm/Neopren-Wathose-mit-Fuslingen-Stocking-Foot-S-XXL-Anglerhose-Strumpf-Watstiefel/331700329492?hash=item4d3ae15c14:m:mCxDIXPMxC712RzMGMe9MTQ:rk:31:pf:0

Staan misschien nog wel goedkopere op eBay. Er van uit gaande dat alle waar naar zijn geld is moet je zelf maar inschatten of dit voldoet voor jou.

Koen

Thx! ja mijn vorige pakje was iets van 65 euro. Hij doet het, dat wel. Die vision was ik nog niet tegen gekomen. Lijkt er op dat ze daar mee gestopt zijn.

sarca2

::new::

MarcelN

Daar hebben we Koen het spaarvarken, koop gewoon een Bare neopreen, niet verwarren met je andere hobbies ;D
In December moeten we echt het OVM eens uitkammen hoor, ik heb Perry al gestrikt.

p.forel

Was ook al aan het zoeken Marcel maar Bare is volgens mij met waadpakken gestopt

Waren wel het beste. Doe er zelf ook al jaren mee

Bone F

Waarom niet met laarzen? Bij Sigma bv. zijn de laarzen ook gevoerd met neopreen en dus warmer omdat er geen direct contact met water is.

Koen

nou, ik zou graag wat meer stevigheid willen om de enkels. Vandaar dat ik graag mijn waadschoenen aan wil.

Marco B

Aquaz (volgens mij van Macfishing) In ieder geval redelijk goedkoop. zo rond de 160 euro.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!