2e Kerstdag, dat vraagt om.....

Started by A{b}r{a}xa{s}, December 26, 2011, 08:30:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

...shaggie, glaasje rode wijn, stokbroodje.....hmmmmm zzzZZZZzzZZzzzzz..........  ::)

Koen

ben net aangekomen in rotterdam :)

A{b}r{a}xa{s}

welkom terug in MIDDEN Nederland Koen ;)

Koen


Koen

oh en de postbode had geen pakketjes voor me. Verwacht een bindtas en 2 vision reels. hij had wel de nieuwe vispas voor me :)

A{b}r{a}xa{s}

zonder die pas had je de reels ook nog niet kunnen gebruiken :)

Koen

Dit jaar nog he. De 30ste misschien op OVM.

Marksman

Wezen vissen met de streamer, te veel wind dus maar met baitcaster verder gegaan leverde dikke snoek op aan dubbelbladige spinner.
Sterkte met je herstel William.

HappyFisherman

Vanmiddag een paar nieuwe stekken afgelopen, maar geen beet gehad. Wel een schooltje brasems (geloof ik) gezien die nergens wat op uit deden. Enige periode waarin ik vis zo ongeïnteresseerd heb zien doen was tijdens paaitijd  :o De natuur is een beetje in de war!!!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

harlin

Quote from: Marksman on December 26, 2011, 16:13:23
Wezen vissen met de streamer, te veel wind dus maar met baitcaster verder gegaan
Heb ik ook gedaan, had geen last van de wind.
Ging als een speer met de wind in de rug. ;D
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Marksman

Met de wind in de rug kreeg ik de streamer amper naar achter, en na mezelf drie keer bijna gehaakt te hebben vond ik het mooi geweest.

Koen

tis dan wel geen 2de kerst dag meer, maar de kerstman had in mijn geval wat vertraging  ;D



een GT24 voor mijn TFO #4tje en de Koma voor mijn #8 met een extra spoel voor een snoeklijn, de andere krijgt een intermediate voor het OVM :)

Morgen ff martin hengelsport blij maken, heb nog lijn nodig :P

John

Mooi spul.....Heb vandaag zo'n zelfde Komaatje nog licht horen gillen ;D

Snoek ging even de slip testen. Toch netjes geland 8)

Koen

mooi, ik hoop da ik die van mij ook mag horen gillen  ;D morgen ff een paar lijnen kopen :)