Goedkope Scierra vlieghengel

Started by Beertje, January 10, 2014, 09:27:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

Ik kreeg een tip van een vliegvisser over deze Scierra 4 delig 8/9  9/10 hengel geheel compleet met reel en lijn voor maar respectievelijk:€ 154,95 en €184,95.. zie link.

http://visdeal.nl/nl/deals/scierra-wasp-combo-vliegvissets

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

merijn1982

Dat is niet duur!! Leuk voor degene die het snoeken op willen pakken zonder enorm in de buidel te tasten
Goede tip!!
Tight lines!!

FSCHAMP

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Heintje Davids

Ik zou altijd even verder shoppen, want als je doorzoekt zal je zien dat deze aanbieding weliswaar best aardig is, maar dat je de bijvoorbeeld de #7 uitvoering bij Glasgow Angling voor, omgerekend, nog geen €110 kunt bestellen. In Duitsland zijn er zaken die voor dezelfde set €136 vragen, dus eventjes verder zoeken en vergelijken kan nuttig zijn.

Gert

Het is misschien een interessante aanbieding voor ALS je zoiets zoekt. Maar ik zou in ieder geval niet alleen maar op de tekst bij de aanbieding afgaan:
Deze Scierra Wasp Combo's voorzien de sportvisser van een proffessionele en kant-en-klare set om te beginnen met vliegvissen.

Hoeveel van ons zijn er begonnen met een tweehandige 9/10?
Ik in ieder geval niet, en na 25 jaar of zo heb ik er in ieder geval zelf nog steeds geeneen...

Groet,
Gert

Gerrit59

Klopt Gert,

Het is een interessante aanbieding. Ik heb wel goede ervaringen met Scierra hengels (XDA) en reels (XDP, EDP en IC3).
Maar om nou met een tweehandige hengel te beginnen........
Ik heb er ook geen, maar ik zie voor mij persoonlijk de noodzaak ook niet in.
Ik blijf in Nederland en dan is een 8' of 9' meer dan voldoende.