Ivm oude medische klacht nood gedwongen te stoppen met vliegvissen

Started by Eric, November 09, 2012, 18:09:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Plantje

Ja, precies! Dat is beter verwoord wat ik ook bedoelde. Je bent dan toch nog aan het vliegvissen alleen je hebt het werpen een stuk minder!

hendri

@plantje, volgens mij is dat nog harder vloeken in de kerk als tenkara 8)


Plantje

Klopt! Ik had toen nog niet leren werpen met een vliegenhengel...was nog geen 12 jaar oud volgens mij en wist niet eens of ik het wel leuk zou vinden. Dit was een mooie manier om het te testen.
En ik denk dat het ook een mooie oplossing kan zijn als je om de één of andere reden niet meer kunt werpen.

hendri

was ook met een knipoog rudy. haha mooie reactie. ::goodjob::

Plantje

 ::goodjob:: He he.... tja...duidelijker voorbeeld van happen is er niet geloof ik!

jur606

plantje dat is niet vliegvissen, Dat is vissen met een vlieg.

Is een wereld van verschil in mij optiek.
Dat Eric niet meer kan/wil vliegvissen snap ik wle als hij last van zijn arm heeft hierdoor snap ik de beredenatie wel
ik snap ook dat er vele aangeven dat met een misschein andere techniek (beter goede of juist minder goede)
misschein wel of geen last meer van kan hebben. dt snap ik zeker wel.

In princiepe is de weg die eric kiest niet de gene van in oplossingen denken (oplossingen is meer ik wil vliegvissen mijn arm protesteerd hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn arm niet protesteerd en toch blijven vliegvissen?) mits dat kan?

Dit wat hij nu doet is gewoon het probleem uit de weg gaan
(ook eigen keus en ook wel gedeeltelijk begrijpelijk, zeg maar weg van minste weerstand :),

Eric geniet van het vissen op zich en s6 verder

greg

KL.TE Eric!

Zit momenteel ook in een revalidatieproces (ben van mijn motorfiets gereden), schouder uit de kom en juist mijn werparm.
Ben nu bezig met fysiofitness en hoop zo weer de kracht en souplesse in mijn arm terug te krijgen.

Maar ik ben bang dat je dat al geprobeerd hebt! Veel sterkte verder en geniet van elk moment van de dag!

Groet , Greg

toppiedus

Bedenk wel

het is beter iets moois te verliezen dan het nooit te hebben gehad

Als je toch nog eens wil proberen met een licht hengeltje #2/3 kun je me altijd bellen, ook als je met de andere arm wil leren werpen (is Willem ook gelukt)
het werpen met een #8/9 is nu eenmaal vele malen zwaarder als met een licht hengeltje een droge vlieg weg zetten.

Maar zorg er in ieder geval dat met welke manier van vissen ook het plezier voorop blijft staan.