Wat kan er nog meer gebeuren ?

Started by goswit, August 20, 2013, 23:29:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

goswit

Nog één nachtje wakker blijven en dan Vakantie. De afgelopen 6 jaren zal ik jullie besparen , maar vandaag .  Van ochtend om 7 uur wakker gemaakt door de schilders, prima wordt het huis toch weer mooi van.  Klokslag 9 uur deurwaarder met dagvaarding , okee had ik verwacht maar niet nu , pas over 4 weken.  9.30 Uur veel herrie op straat deurbel gaat , chauffeur van de vuilniswagen aan de deur , meneer ik heb uw auto in de prak gereden.
    G @#$#@$#%%e .     Achterlicht kapot grote kras en dito deuk 2500, euro schade,K..  .  Vanmiddag met de Cavia naar de dierenarts was al enkelle weken niet lekker , helaas spuitje , een schat van een beest, ja mensen deze twee senioren hadden een cavia en mocht mee op vakantie.

Wat kan er nog meer gebeuren als ik morgen na Bissen ga.  geen water in de rivier , alle vissen op vakantie enz.    Ik ga het toch maar proberen het weer ziet er goed uit , de rest maar bidden en hopen .  Iedereen die nog op vakantie gaat fijne vakantie en misschien tot ziens .

Gos.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

harlin

Hopelijk niet in de hemel.  ;)

Prettige vakantie, maak er wat moois van.

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Arie de Vries

Goswit,
Ondanks alles toch een fijne vakantie toegewenst.
Groet, Arie

weerwolf

tjsa, mazzel is iets anders, maak er toch maar wat moois van daar!

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

bij

Dat is inderdaad pech. Gelukkig kwam de vuilnisman dit melden. Bij ons een deuk in de auto zonder te melden. In elk geval veel plezier op vakantie.

jelle

je zou denken het kan nu alleen maar beter gaan ;)
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Plantje

Goeie vakantie! Komt vast wel goed. Geniet van de rust!

vliegvisserdorian

Het zal vast wel lukken om een visje te vangen, ik ben gister terug uit Tadler (paar km stroomafwaards van de bissen) en ik heb redelijk gevangen voor een totale beginner op stromend water.

goswit

Heb 2 maal een berichtje gestuurd , komt niet aan zo te zien , ben in iedergeval weer blij .  (zie aankoop)
Dank voor de reaktie.

Gos
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff