Wie gaat er in 2013 op VLIEGVISREIS en naar welke bestemming ???

Started by Canadian_Streamdance, December 28, 2012, 16:37:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Canadian_Streamdance

Hallo Mede Vliegvissers

Wie heeft er een vliegvisreis gepland voor het komende jaar en waar gaat de reis naartoe???? ::hulp::
Ik wil zelf ook in 2013 een vliegvistrip maken met mijn vismaat maar we  hebben geen idee naar waar....
tips, verslagen, aanraders kom maar op!! houd jullie vooral niet in :D 8) 8) 8)

Kom maar op met die reacties ;D ;D

Groeten Wouter

weerwolf

plannen genoeg, maar ook een werkgever die het contract niet verlengt...........dan houdt al snel weer op met plannen maken. >:(
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Ron


weerwolf

daar heb je gelijk in Bert, laten we het zo zeggen dan komt er een financieel eind aan.


Maar Rob en Bert wat zijn jullie tegenwoordig "2 handen op 1 Buik"  :)
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

weerwolf

straks ga je me nog vertellen dat jullie een tweeling zijn :o
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

rena

Eind februari een paar dagen OVM en in de zomervakantie een paar weken kajakken in midden Noorwegen.

weerwolf

maar back on topic, ik zou dolgraag een weekje naar noorwegen willen maar dan wel een echte visweek. Met het gezin lijkt me ook leuk maar dat ziet de vrouw niet zitten.  :'(
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Hilco

Mijn 4 weken zomervakantie op de heuvelrug is 1 grote visvakantie  :P  ok 4 uur per dag dan ........

Canadian_Streamdance

@ Speycast ->
we hebben wel  wat jaren ervaring in het vliegvissen in de lage landen en belgie maar iets minder ervaring op stromend water en wadend vissen namelijk de ardense rivieren wel een aantal keer bevist maar verder dan daar zijn we nog niet geweest!
tips zijn altijd welkom voor mooie landen waar je mits wat hulp en wat ervaringen van jullie wat betreft vliegen, lijnen, baggage, verblijf noem maar op
en natuurlijk de plekken en stekken waar je  mooi kan vissen


MarcelN

Sloveniƫ, maar pas op....verslavend mooi paradijs daar en je vangt altijd! Wel ff sparen voor de vergunningen >:(

johannes

denk dat ik in noorwegen ga vissen  ;D ;D ;D

@weerwolf: als je plannen konkreet worden moet je maar een seintje geven

QuoteHouden beide van lekker en veel eten, of ons zelf gewoon volproppen voor weinig bij die grote M

dat kan niet lekker en veel gaan niet samen met de grootte M, dat viel zoooooo tegen na 2 jaar.  ;D



weerwolf

Quote from: johannes on December 28, 2012, 19:21:25
denk dat ik in noorwegen ga vissen  ;D ;D ;D

@weerwolf: als je plannen konkreet worden moet je maar een seintje geven



Ja Johannes jij kent het daar wel  ;)  Jij zal ongetwijfeld een mooi programma kunnen maken van alle (vis) plekken waar je geweest "moet" zijn.
Ik had van Wilco ook al begrepen dat het daar een paradijs is voor de vliegvisser. Dan moet jij maar een van de "boys" zijn van het visweekje.



Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

rena

Quote from: speycast on December 28, 2012, 18:57:57
hier niet anders weerwolf krijg de vrouw niet mee naar noorwegen of zweden

Dan ben ik blij dat mijn vriendin een Noorse is ;D
Wij houden vakantie in eigen land en ik vind het niet erg :D

weerwolf

Rena, stuur eens een foto van je vriendin. Als ze dan ook nog onze vriendin wil worden...........probleem opgelost ;D ;D ;D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

weerwolf

ik ben bang dat het niet gaat lukken bert, nou we hebben ons best gedaan ;D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

weerwolf

Back on topic


Volgend jaar nog wel een paar keer een dagje naar duitsland, een weekendje luxemburg als het lukt en veel tripjes binnenland zoals de hunze, veluwemeer ed.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

weerwolf

Quote from: speycast on December 28, 2012, 21:50:29


1 of 2 keer ardenne om mee te werken aan dvd's over vliegvissen in belgieƩn


Bert vertel, vertel, ik hoor iets nieuws ::wtf::
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Canadian_Streamdance

Oostenrijk ok klinkt wel interessant!! specifieke plekken dan of gewoon het eerste water wat je daar tegenkomt als je de grens over rijd aan de handrem trekken en de auto uitvliegen met je hengel en waadpak  :P?
zijn er tips voor bepaalde websites of rivieren waar ik iets over kan opzoeken gaan jullie dan naar een camping of ...?
hengeltje #3,5,6 ?? wat is het gangbare en welke vliegen knoop je aan je leader? vergelijkbaar met de kyll of de ardennen?

kom maar op ben heel benieuwd en leergierig!!

Canadian_Streamdance

Ahja Speycast zal ze eens opzoeken had er nog niet direct iets over gevonden..
zal eens rondneuzen in de topics! thanx

johannes

QuoteJij zal ongetwijfeld een mooi programma kunnen maken van alle (vis) plekken waar je geweest "moet" zijn.

valt wel mee hoor. Kan wel wat dingen voorstellen, ik heb niet de ilusie om al die plekken te weten waar je geweest "moet" zijn.
kan je wel op plekken brengen waar (als beleving even belangrijk is als vissen) 90% van de vliegvissers die naar noorwegen gaan alleen maar van kunnen dromen.



weerwolf

Nou dat lijkt me wel wat. ik heb nu ook regelmatig een meditatief moment tijdens het vissen en sta of zit dan gewoon te genieten van alles om me heen. Dat kan in de natuur zijn maar ook wel in een dorp of stadje. vissen is genieten
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

hendri

Quote from: weerwolf on December 28, 2012, 23:04:03
Nou dat lijkt me wel wat. ik heb nu ook regelmatig een meditatief moment tijdens het vissen en sta of zit dan gewoon te genieten van alles om me heen. Dat kan in de natuur zijn maar ook wel in een dorp of stadje. vissen is genieten

en ondertussen haal je je leader weer uit de knoop? ;D ;D ;)

mijn plannen zijn winde, karper, roofblei op de vecht.
en als het nog ff wil lukken een weekendje duitsland.

Wilco

Ik had plannen om te gaan vissen in Noorwegen in 2013 tot mijn werkgever het een geschikt moment vond om vlak voor de kerst failliet te gaan dus ik sta per 24 december op straat en dat is niet grappig.
Of de visplannen voor Noorwegen doorgaan weet ik nog niet eerst ff bijkomen van deze klote kerst. Snel vergeten  ::argh::

Johan

Das mooi klote mannen, ik hoop dat jullie weer snel een baan vinden.
Mijn werkgever zoekt nog een man of 8 op verschillende afdelingen maar Apeldoorn is voor jullie beide toch een aardig ritje per dag, maar ja vragen kost niks.

Johan