camping Bissen

Started by gpz900r paul, July 08, 2012, 10:39:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gpz900r paul

goede dag.

we vertreken donderdag naar luxemburg op vacantie voor 3 weken.
gaat er iemand van het form ook naar luxemburg op  camping Bissen om te vissen?
voorgjaar waren er ook 3 van het form aan het vissen op de camping.
maar toen las ik op het form dat ze daar waren geweest.
ik heb ze wel gezien maar niet gesproken.

ik ben benieuwt .

groeten paul

goswit


Ik wacht op beter weer .   :) Ga   23 Aug tot 10 Sept, dus niet de rivier leegvissen aub.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Rossie69

ja wij ook,maar ziet er slecht uit.
hebben nog 2 weken,dus even afwachten,anders blijft deze jonge lekker thuis.
weet leuke winde en ruisers plekjes,en mischien ook nog wel voor de platwafel.

wat een super zomer,zo brand je,je oren van de kop,en zo is het 8 a 10 graden beneden peil.

heerlijk Hollands,of is het europees.

gpz900r paul

Quote from: goswit on July 08, 2012, 19:27:43
Ik wacht op beter weer .   :) Ga   23 Aug tot 10 Sept, dus niet de rivier leegvissen aub.
ik zal er een paar laten zitten voor je  ;)
ze zeten om de twee weken nieuwe forelen uit.
dus dat komt goed.

groeten paul

goswit

Paul, hoe heb je het gehad in Bissen.  Heb je goed gevangen?

Gos
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Twan

Ik heb hier nog nooit van gehoord, maar is dit de moeite waard om een keer een weekend een lijntje te strekken?

goswit

Ja wat zal ik zeggen Twan..   Leuke camping , goed bier en eten is goed .   Maar verder helder water als je pech heb hartstikke druk met spinvissers
en niet te vergeten Vliegvissrs  , sommige van die lui houden je van het vissen af maarja dat went wel . Het weer, kan vriezen of dooien . 
Maar zonder dollen wekendje vissen is daar erg leuk . Hou rekening dat de drukte weer begint  ,huisje is bijna altijd eentje vrij .
Als alles hier goed gaat ga ik 14 juni  en half Augustus .
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Twan

Kyllburg zit al vol helaas.

Ik zit er aan te denken om misschien volgende weekend te gaan, ik neem aan dat het dan niet superdruk zal zijn, ik heb ze al gemaild voor beschikbaarheid van een stacaravan.  Ik lees dat ze er nu een no kill zone hebben. Drukte houd ik niet zo van met het vissen  ;).

Thnx voor je reactie!

goswit

Twan.  Hou even het weer in de gaten . Ze willen de stuw wel eens open zetten ,dan komt er een bak water bij. S nachts kan het erg kout zijn .
Op de site van campings in lux kun je de prognose zien .
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Twan

Quote from: goswit on April 02, 2015, 23:35:10
Twan.  Hou even het weer in de gaten . Ze willen de stuw wel eens open zetten ,dan komt er een bak water bij. S nachts kan het erg kout zijn .
Op de site van campings in lux kun je de prognose zien .

Ok thnx. Hij geeft goed weer op volgende week. Dat weekend erna wil ik eigenlijk gaan

Twan

Kogel is door de kerk. Volgend weekend onze ontgroening op de Sure op camping Bissen. Ik ben benieuwd wat dat ons gaat brengen.  ;D

aalbrecht

we gaan over 3 weken naar camping umgrit aan de sure voor de eerste keer dus alles verjagen daar boven kunnen we tenminste nog een visje vangen
vliegvissen is een passie

Twan

Komt goed, we jagen alle vissen wel jullie kant op!!!  ;D ;D

Anders draai ik de hendel van de stuw wel ff open als we weggaan, dan spoelen alle vissen naar jullie  ;)

jo flyfishing

Op de dordogne kunnen ze daar niet mee lachen
Quote from: Twan on April 04, 2015, 22:07:26
Anders draai ik de hendel van de stuw wel ff open als we weggaan, dan spoelen alle vissen naar jullie  ;)
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

marc

Camping Bissen is er altijd wel een visje te vangen,mooi stuk no kyll.
Ga eens een babbelde slaan met de controleur ( Marcel ),die weet ze wel te strikken.Doe de brave man de groeten. Geslepen vos is het ,vist met heel simpele vliegen die hij. Zelf maakt.Op de naast liggende camping mag je ook vissen tot aan het zuiverings station,kalme stukken maar ook snellere . Voor de heren die graag met een nimphen vissen zeker weten daar kan je wat beleven. wekendje zal kort zijn ,het is zo voorbij.
De vriendelijke eigenaar doet alles om zijn klanten een mooi verlof te laten hebben,velen komen er dus ook graag terug

Grt marc

Twan

3 forelletjes gevangen bij de camping en zondag in dirbach geweest. In dirbach geen van beide een aanbeet gehad. Mooi water en omgeving dat wel. Helemaal geen stijgende vis gezien het hele weekend niet. Het Water is nog erg koud. Wel was er een week ervoor 600 vissen uitgezet in dirbach, desondanks hebben we er niet 1  kunnen spotten. andere hadden ook helemaal niets. Ook de controleur zelf niet. Volgens hem moest het water nog ook nog zakken en opwarmen. Wel was het water op beide stukken mooi helder.

markpiet

18 juli ben ik daar 2 weken met mijn gezin. Mijn vrouw had de camping uitgezocht. Volgens mij kun je daar ook nog vissen had ze gezegd. Nou volgens mij komt dat dan wel goed.
groeten van Mark
><((((0>

joepegging

Aalbrecht hoe heb je gevangen op um gritt daar ga ik namelijk ook heen.
joep