Camping aan rivier de Ourthe

Started by Brundle, January 19, 2019, 16:53:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Brundle

Hoi,
(Ik ben nog een nieuwe vliegvisser :-\   )
Hebben jullie goede tips voor een leuke slaapplek langs rivier de Ourthe om te kunnen vliegvissen. Ik zoek een camping die direct aan water staat. Misschien goede vermaking, als ik mijn kind of vrouw meeneem.En graag met goed sanitair.
Kleine lodgetenten of huisjes etc. kan ook. Alvast bedankt.
Groetjes Jon

maurice

#1
campkyllburg.de

Mooie camping
Mooi viswater
Mooie huur tenten
Mooi zwembad
Kinderanimatie

Vliegvissers waar je voor info terecht kunt.

Wel niet de revier die je wilt maar toch een perfect alternatief
::bbq:: ::proost:: ::proost::

jan114

Kijk eens onder de zelfde topic naar bissenen houfeleze

FSCHAMP

Camping Floreal in La Roche vooral Floreal II, maar dan moet je wel voor een gans seizoen gaan.  Of je kan een tent huren in de zomer periode op de camping. Mijn ouders hebben er jaren een caravan voor een gans seizoen staan gehad. Vlak aan het water, goede sanitair, vlak bij het hotel, je kan gebruik maken van het zwembad, er is een mini-golf en verschillende sportterreinen. Verder ligt het maar om max. 2.5 km van het mooie stadje La Roche-en-Ardenne.
Je kan ook terecht op Floreal I als enkel in de zomer wil camperen, maar deze light verder van La Roche en het hotel.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

Martijn

Camping Benelux/ Le Grillon. op loopafstand van La Roche, restaurant bij de camping, camping met zwembad en maar een klein stukje lopen en je staat midden in de natuur :-)
Bij le grillon mogelijk om met de tent direct langs het water te staan, op camping benelux sta je er ca. 10 meter vanaf.
Eerlijk gezegd vind ik het wel steeds lastiger om in de Ourthe een visje te vangen... verwacht geen recordvangsten... Er zitten leuke kopvoorns, maar lastig te vangen...

Brundle