Bissen

Started by goswit, June 19, 2018, 23:30:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

goswit

Op dit moment goede vangsten , zowel droog als nimf
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Team

Hi Gos,

Ik ga 14 t/m 21 juli naar Bissen neem geen hengels mee 8) maar een buks wasberen schieten, bedankt voor de tips
Hoop dat er wat te doen is voor de boys  8 en 11 jaar oud  , zijn er nog speciale plaatsen waar ik moet zijn om vis te vangen???  We zitten in huisje 121.

Waar kan ik jou foto,s vinden


Goetjes  Ton   Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

goswit

Face B  gos de wit.  foto camping bissen 6 en 7 .  Heb 10 dagen met een vlieg gevist ben niet van mijn plaats afgeweest ,. voor de caravan gevist.  Vlieg totaal naar de knoppen.  Zal haar inlijsten .  mijn ? plaats was regelmatig bezet , en als ik wat zag bewegen zij iktegen de mannen sorrie dezeis voormij  ,hhha vangen ze snapten er geen moer van . Zelfs mijn vrouw had schik , haar antwoord was zal ik even helpen . prachtig .
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

goswit

Vliegenboom.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

goswit

Dat waar jij komt te zitten Ton is een hele goede plaats
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

markpiet

Dat blauwe huisje daarachter heb ik wel eens een paar weken doorgebracht. leuk vissen daar hoor.
groeten van Mark
><((((0>

Team

Dank voor alle info, zaterdag is het zo ver  een weekje Bissen  ik bedoel  Vissen in Bissen ;D    vergunning op de Camping???
NUNC  AUT  NUNQUAM

marc

#7
Vergunning op de camping
Marcel in gaten houden ,je vind hem wel 😉
Ben er zelf pas op 23/7
Grt Marc

Bone F

't Is Marc Marc :D

marc

Een tip?
S'avonds als de zon achter de bomen verdwijnt naar de no kyll gaan.
Aan de betonnen beek ,zowel rechts als links in de uitstroom staan altijd wel enkele mooie vissen.😉
Anders sta je met de zon in de rug en je schaduw op het water.
Henk ,ons allen bekend weet het wel.
Grt Marc

Inderk

Wat moet ik weten Marc?  :) ;D

Ga in het no kill stuk 's avonds met een droge vlies strak tegen het kantje aan de overzijde vissen.
Bijna vangstgarantie, en de uitstroom van de betonnen bak, daar kan je leuk vangen in de schemer.
Pas wel op voor de vleermuizen tegen het donker.....anders bereikt jouw vlieg het wateroppervlak niet. ;-)
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Team

Kom er net vandaan weekje vissen met mijn kleinzoons,  s, avonds  no kill   over het touw stappen bij die paarden
mooi diep stuk   met de nympf  daar zwemmen reuzen die zijn van boven af gekomen ,  is net vis uitgezet deze week. ook enorm veel kleine forel, alles met elkaar  leuk gevangen. waterstand redelijk laag  bij de camping   20 tot 30 cm.
NUNC  AUT  NUNQUAM

peter

Quote from: goswit on June 30, 2018, 11:54:25
Vliegenboom.
Goswit Ha Ha die ken ik zitten ervan mijn uh rossie en pieper ook een paar in
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

peter

'S avonds laat goede vangsten voor de camping met nimph en heel klein straemertje
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

goswit

Ha ha , 50 mt stroomafwaarts staat een overhangend boompje aan de overkant .daar hangen ook regelmatig vliegen in.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

gone fishing

Beste allemaal.

Ik ga volgende week weer naar Bissen. 3de keer dus ken het wel een beetje daar. Echter wordt er over de betonnen bak - uitstroom gepraat. Wordt daarmee het laatste stuk van de no kill bedoeld? ..daar waar je met het trapje..omhoog kan?

Grt Richard

goswit

Iets verder dan het trapje hangt een touw over het water , daar hangt een bordje aan /in de bomen met pijl verboden te vissen.  Echter als je over de weg verder loopt ( trapje ) staat bij het einde van de stuw , de zogenaamde bak ook een  Nieuw bord ,tot hier en niet verder .  Ik zelf hou het bord bij het touw aan voor de zekerheid .
Ik ben er 5 september als het redelijk weer is .
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Bone F

Ik misschien ook of eerst een weekje Kyllburg.

gone fishing

Bedankt..ik zal zien of het lukt! :)

Bone F

Het wordt ivm de reisplannen van een vismaat toch eerst een weekje Bissen.

Nootjez

Ik ga vier daagjes voor familievakantie vanaf volgende zaterdag.
Hoofddoel is samen genieten, in de vroege of late uurtjes wat vissen en vooral dat klein manneke (3 jaar) een beetje natuur leren beleven!

Nootjez

#21


PR aangescherpt met een bruine van 65 cm gevangen op het No kill stuk met een grote streamer.
Niet verwacht dat dat hier ging gebeuren 😁. Niet veel gevist maar wel goed gevangen!

FSCHAMP

Een zeer mooie Bruine.        ::top::
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>