vissen in Lux.

Started by goswit, June 12, 2016, 18:03:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

goswit

Zijn of gaan er nog mensen naar luxumburg om te vissen en hoe is het met het water. Ik vermoed hoog en blubber , al denk ik dat het bij de stuw wel zal meevallen met de blubber.  Ga Woensdag de 15 e.  Kom er niet uit met de ringweg bij Luik ,is zij nu wel of niet afgesloten lees verschillende dingen.
Iemand enig idee , bij voorbaat dank.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Raymond

Volgens mij is een tunnel dicht. Maar beter gewoon midden door het centrum van Luik rijden, Gos. Scheelt ook nog eens flink in tijd...
::wtf::

goswit

Ga met caravan Ray , kost mij een bekeuring .  Ga wel via Verviers voor de veiligheid.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

arpad

de tunnel is dicht,maar je kan de omleiding pakken is via verviers en dan voorbij shell(volgens mijn op de bult)ga je de eerst afslag af.oja  het water is smerig maar het zakt wel

huipie

Quote from: goswit on June 12, 2016, 21:58:04
Ga met caravan Ray , kost mij een bekeuring .  Ga wel via Verviers voor de veiligheid.
Ik rij al jaren 4x per jaar met caravn door Luik. Als je de borden goed leest staat er nergens een verbod voor auto mat caravan, wel voor vrachtwagens. Ook nog nooit een bekeuring gekregen.


goswit

Dan heb je geluk gehad   Huipie , ver voor de ringweg staat het duidelijk aangegeven veboden voor caravans en aanhangers vanaf een bepaald gewicht.

De afslag op de ringweg richting Luxumburg is niet breder dan 210 mt helaas caravan kan er dus niet door staat goed aangegeven moet met een vergrootglas kijken.  Doorrijden richting  Aaken / verviers ,  bij de shell rechts afslaan einde rechts af luik aan houden en zit je weer op de rondweg dus normale route.  De terug weg was een puinhoop als je het niet weet . Konstand rechtse baan aanhouden anders mis je afslag Maastricht en rij je rechtdoor richting Aaken .  de linkse baan 220 breed ,even niet opgelet ben 230 breed , kun je de afslag Maastricht niet nemen .   Heb Aaken aangehouden ,echter bij Aaken ook met de wegen bezig niets of niet goed aangegeven . Heb 2 tom toms een man en een vrouwe stem die een echtelijke ruzie kregen de een zegt links af de ander rechts ,en het regende ook nog de hele weg dus ik was in een hele vrolijke stemming .  Krefelt aan gehouden kom je bij Venlo weer op de goede weg. Heeft mij een uur ekstra kostbare tijd gekost.  Vissen was slecht water was een jojo ,kon zwemmen op het gras , de pastis was goed , internet  o,o  versterker hielp niet want er kwam geen signaal door , maar verder was alles goed  ,kon geen ruzie maken want er was niemand , nou ja eentje dan . :)volgens mij uit 010   ::slaugh::
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

huipie

Na wat speurwerk moet ik je gelijk geven.

Het C25 bod geeft uitsluitsel. In Belgie bedoeld voor alle verkeer met lading langer dan de gestelde lengte is verboden.
Inderdaad verwarrend omdat ze een vrachtwagen op het bord hebben staan.

De boete zou trouwens rond de € 30,= zijn. Ik heb deze in al die jaren echter nog nooit ontvangen  :) ondanks de regelmatige passages door luik.

Voor bestemmingsverkeer trouwens geen verbod.....

Ga dit weekend de gok weer wagen op weg naar een nieuw vis-avontuur  ;D

Raymond

Ach, voor die 30 euro kun je het risico gerust nemen. Fijne vakantie Huib en vang ze... :D
::wtf::

marc

Waterstand normaal,vissen lukt dus best wel nu op bissen
Grt marc