Officiële aankondiging Binddag 2013 te Apeldoorn.

Started by Arno, September 30, 2012, 23:02:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Useless

Quote from: Arno on November 28, 2012, 13:50:34
Heren ik heb met mijzelf overleg gehad en ik vind dat dit jaar Fly en Spin de binddag mag opleuken met een stand
dus bij deze.

Verder kunnen je je nog steeds opgeven want het is nog lang niet vol.

Gr Arno

MPS (Meervoudig Persoonlijkheids Syndroom) Arno? Altijd handig, kun je met jezelf kletsen en ben je nooit alleen  8). Maar is er slechts plaats voor 1 sponsor dan?

ErickW

Dag Arno, ik ben ook van de partij. Wil je mij ook op de lijst zetten?

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Sieger

Op plaats 3 Peter...

Bij mij kan de ovb wel weg... staat gepland, dus....


Sieger

Wilco

Quote from: peter on November 28, 2012, 21:27:41
zie Wilco er nog niet bij staan ????

ik heb voor jou een verwijsbriefje voor de Pearl  ::grrr:: ::grrr::.
Kijk eens op de 2e of 3e  van boven

peter

#80
 ::new:: ::hulp::

Ik heb er al 4.....
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm


peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm


weerwolf

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.


Arno

@ Maurice en Useless
Ja alleen Fly and Spin.
Waarom omdat ik vind dat deze mannen ook een kans moeten krijgen hun spullen te promoten(zij moeten er tenslotte van leven).
er zijn ook andere sponsors die dat willen en daar ben ik mij  ook van bewust maar wat denk je wat er gebeurd als ik.
B.V. AM en Fly and Spin naast elkaar of tegenover elkaar of hoe dan ook zetten
AM heeft eigenmerk spullen bij zich voor zeer lage prijzen(en niets ten nadele van deze spullen hoor want ik vis er zelf ook naar alle tevredenheid mee) en Fly and Spin komt dan met Sage,Simms,Pategonia,Lamson en Waterworks, Guideline Etc,Etc.
Aan A-merk spullen hangt nu eenmaal een ander prijskaartje dat weten we inmiddels allemaal wel,dus daarom is mijn overweging geweest om de mannen uit Zwolle
deze keer een stand te laten inrichten zodat we de volgende keer weer een ander ondernemer kunnen verwelkomen.

Gr Arno

gerrit

Aron@ ik personlijk vind dit jamer ben van mening dat alle sponsoren van
vliegvissers.nl welkom zouden moeten  zijn en dat er voor een ieder wat tekoop is ook voor lage prijzen
grrrrrrrrrrrr gerrit

maurice

#88
 :-X
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Troutbuster

Broeders,

Ik ben het eens met het feit dat iedere VV.nl sponsor op de binddag zou moeten kunnen staan, echter.....

Het is een binddag, en geen verkapte Fly happening of wat voor vliegvisbeurs dan ook!
één sponsor/winkelier is ruim voldoende, op concurrentiestrijd tijdens de binddag zit niemand te wachten, ook onze sponsoren niet!

Ik vind het gewoon een goed idee dat er één van de sponsoren staat, wie, dat maakt me niet uit, hoewel ik persoonlijk het liefst een sponsor bij de binddag betrokken zie, die ook een breed gamma aan vliegbind materialen kan bieden!

Mijn bescheiden mening!

Succes Arno, wat je ook beslist!

Gr

Jan
"Petri Heil"


HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Useless

Oke dankjewel voor de uitleg. Ik begrijp je gedachtengang en of ik het met je eens ben of niet doet er eigenlijk niet toe.

Herman

Arno,
doe mij maar onder voorbehoud er bij. Moet even kijken hoe ik met mijn rooster; skieen etc uitkom.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Arno


Team

Sponsoren moet je zuinig op zijn, zij ondersteunen allerlei activiteiten, zoals de snoektour,ect,ect,
Maar de liefde moet van twee kanten komen, en op zo,n jaarlijkse binddag hebben we de gelegenheid
om ze een in het zonnetje te zetten, een bosje bloemen doet wonderen, het zijn er 6 waarvan 2 in het buitenland, die komen waarschijnlijk toch niet.Er word met deze sponsoren in algemene zin door ons allen
zaken met hun gedaan. Nodig ze uit, en zie wie er komt, verander de naam in Jaarlijkse sponsoren dag, waar we ook binden letterlijk en figuurlijk.
NUNC  AUT  NUNQUAM

peter

Ton ben het niet eens met je ,tis een binddag en geen sponserdag .
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

gerrit

Quote from: peter on November 29, 2012, 21:42:01
Ton ben het niet eens met je ,tis een binddag en geen sponserdag .
peter@ ben het niet met je eens
het is vliegvissers.nl bind dag 1213
dus zijn alles sponsoren welkom of niet?
ben ook benieuwt of er ook andere sponsoren aanwezig haden willen zijn

Arno

Iedereen is welkom Gerrit ook andere sponsoren,
er is er alleen maar 1 die een stand kan en mag inrichten.(en kofferbak verkoop word niet getolereerd).
En ja Gerrit er waren meer sponsoren geïnteresseerd.

Gr Arno

Stop deze discussie alsjeblieft want er veranderd niets meer.


maurice

zet bij mij maar weer ee OVB neer Arno.

had al weer een stuk geschreven maar jij was me voor.

en voor de rest zal ik  :-X
::bbq:: ::proost:: ::proost::

weerwolf

Beetje jammer jongens...er staat iemand op die wat organiseert, die doet het op zijn manier en die krijgt een bak drek over zich heen.


Als je het beter kunt.......anders kunt.......andere gedachten er bij hebt. Organiseer je eigen dag, laat het zien.




Vergeet niet dat Arno dit organiseert onder de vlag van vliegvissers.nl en dat het niet door vliegvissers.nl zelf georganiseerd is.


Volgens mij is het kwa ruimte al onmogelijk om alle sponsoren uit te nodigen, tenzij jullie niet willen binden en naar een soort van vliegvisbeurs willen.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.