Lekker in de polder....

Started by Sieger, February 03, 2013, 19:29:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Vandaag eindelijk weer eens een hele dag wezen snoeken.... 2 Oosterburen kwamen op bezoek (rustig maar ze zijn al weer terug....) .... En we zijn samen heerlijk op pad geweest in de polder.... Ja die mooie onder Vinkeveen...

's morgens leek het nog wel lekker weer te worden, maar het waaide al als een gek.... Maar met de plekjes een beetje uitzoeken, hebben we toch aardig door kunnen vissen.... De wind werd steeds harder en de regen was er ook nog... Maar .... We hebben vis gevangen.... De eerste uren wist Matthias er 2 te landen.... In het laatste uur ving ik er nog 5 bij.... Geen joekels, maar toch 1 van dik in de 80 cm....

We hebben weer een heerlijke dag gehad.... Buiten geweest en de kop leeg.... Top!


Sieger

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Raymond

Toch weer goed bezig geweest, dus...  ::duim::
::wtf::

Inderk

#3
Heb de kop ook weer iets geleegd.
Vandaag maar es even gekeken samen met Jan Bruins op de bekende hotspots voor de Winde visserij.
Was nog geen vis te bekennen, meestal zie je een paar week voordat de trek echt op gang komt, wel een aantal "kwartiermakers" die alvast positie innemen en wachten op wat komen gaat.
Die windes liggen daar volledig in een lethargische modus. ze zijn met niets maar dan ook niets te verleiden, totdat ze op een gegeven moment een territorium moeten verdedigen.......

En dan moet je er bij zijn!!!















De groeten van de gebroeders Bever


"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


peter

Mooi Sieger was geen weer voor mij ,lekker binnen gebleven morgen maar weer naar buiten werken ,kan en mag jij binnen blijven ....
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Gerrit72


::goodjob:: Sieger, was heerlijke dag voor snoeken, heb met weemoed naar buiten staan kijk, maar kon niet weg :(

Altijd leuk, in goed gezelschap struinen in de polder (en helemaal als je dan ook nog eens vangt). MOOI MAN!

(heb je die hengel nu binnen? Volgens mij sta je al een tijd bovenaan. Hoop dat je die stok krijgt & voor die prijs  ;) )


Mooie foto's Inderk!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

MarcV

Blijft mooi he die Hunze. Als jullie nog een keer gaan zou ik graag weer een keer mee gaan! Kan ik mijn eerste winde ooit misschien vangen!

Inderk

Ha Marc, je bent welkom!

Maar daar vertel ik je niets nieuws mee.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Sieger

Quote from: Gerrit72 on February 03, 2013, 21:27:20
::goodjob:: Sieger, was heerlijke dag voor snoeken, heb met weemoed naar buiten staan kijk, maar kon niet weg :(

Altijd leuk, in goed gezelschap struinen in de polder (en helemaal als je dan ook nog eens vangt). MOOI MAN!

(heb je die hengel nu binnen? Volgens mij sta je al een tijd bovenaan. Hoop dat je die stok krijgt & voor die prijs  ;) )


Mooie foto's Inderk!

Weer was inderdaad prima, maar de wind was eigenlijk te hard.... Had gelukkig een shootinghead bij me, waardoor ik de streamer toch nog redelijk op de plek kreeg.... En gewoon plekjes met de wind in de rug zoeken natuurlijk...

(en euh.... nee heb nog niets gehoord.... ben benieuwd....  ;) )


Sieger

Gerrit72



Ben dagelijks aan het struinen voor een mooie stok en kwam je tegen.
(met regelmaat andere forummers ook  ;D).

Zal me buiten jouw target houden, ziet er erg goed uit!  ;D Succes (zal duimen...)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Sieger

Ok en nou. Shhhhhh...t.... ;)


Sieger

Rick

Good angling  Sieger,  respect  8)

Gerrit72

Quote from: Sieger on February 03, 2013, 22:20:39
Ok en nou. Shhhhhh...t.... ;)

Ik snap hem  ;) (maar wie zoekt er nou nog een Bruce & Walker? ;))
The only difference between men and boys is the price of their toys.

wouter veuger

ja het was werken gister met die wind,maar als je dan vangt maakt het allemaal kein flaus aus.

ik moest wel een paar keer weg duiken voor mn eigen streamer  :o, volgende week hopelijk wat rustiger,kan je toch wat efficienter vissen,meer stekkies ook.

Sieger

Plaatjes (samen met dezelfde tekst ) nu op mijn Blog geplaatst...  ;)

http://tight-loops.nl/?p=1860



Sieger