Mike (HOTF) bedankt

Started by A{b}r{a}xa{s}, March 20, 2011, 12:52:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Zoals jullie mogelijk al via het forum, e-mail, of op andere wijze vernomen zullen hebben, houdt Hooked on the Fly na 4 jaar binnenkort op te bestaan.
Zowel persoonlijk als in relatie met het forum heb ik de afgelopen jaren altijd zeer prettig contact gehad met Mike en het was wel even schrikken toen Mike me op de hoogte bracht van zijn beslissing.
'We doen het nog 1 keer...', aanstaande zaterdag, maar ik weet nu al dat ik de terugkerende cursusdagen ga missen
Elk jaar stond Mike me wel een paar keer op te wachten op het station van Den Bosch, kopje koffie er bij en de dag die in het vooruitschiet lag al de revue laten passeren.
Waar vind je een vliegvisschool waar ze je persoonlijk komen ophalen.... :)
Die terugkerende 'opfrisdagen' ga ik zeker missen !
Maar ook namens Vliegvissers.nl wil ik Mike bedanken voor de jaren dat hij ons heeft willen sponsoren.
Mooie prijzen, leerzame cursusdagen, een heel stel van de forummers heeft daar actief aan deelgenomen of maakt nu nog gebruik van de spullen die beschikbaar werden gesteld.
Mike, bedankt voor de sponsoring van Vliegvissers.nl !
Veel succes toegewenst voor de toekomst en ik hoop dat we op de een of andere manier contact houden.
Misschien eindelijk ook eens een dagje samen vissen, i.p.v. 'alleen maar werpen'. ;)

aalbrecht

 ::klappen:: ::klappen:: mike bedankt en houden kontakt
vliegvissen is een passie

Herman

Bedankt en succes met wat je ook gaat doen!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

maurice

BEDANKT.
en veel succes in de toekomst.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

hendri

mike bedankt, en veel succes voor de toekomst