tour de OV-7 2.0 (om topic niet te vervuilen)

Started by maurice, May 24, 2015, 09:09:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

maurice

persoonlijke mening!!!!!!!


de hele week spookt het al door mijn hoofd, de opkomst van de tour de OV-7.
deze is heel laas voor mijn gevoel, ik weet ik ben er zelf ook niet bij en kan niet in de agenda van een ander kijken.
maar na zo vaak te horen hebben gehad van ohh alweer zover weg, kan het niet meer centraal? of van ohh kan dat niet wat dichterbij?
valt het me op dat juist die namen er weer niet bij staan en dat terwijl het nu toch redelijk centraal is.

gelukkig staan er wel weer "beginners" en nieuwe namen bij vergeleken bij vorige keren.

zelf heb ik de hele week gekeken of ik toch nog de mogelijkheid zag om te gaan, helaas is dat niet het geval.
heb alle mogelijkheden geprobeerd en beken maar het lukt stom weg gewoon niet.

heb er aan gedacht om bv voor de mooiste ruisvoorn 25 vliegen beschikbaar te stellen (foto plaatsen op forum en ik  bepaal wat de mooiste vis is),
maar nee dat zou ook geen zin hebben.

ik vind het zo jammer dat Gert de moeite neemt om het te organiseren en de opkomst zo laag is.
de mannen die altijd maar commentaar leveren op de afstand en dat het nooit centraal is kunnen wat mij betreft de boom in en blijven.

Gert,
Sorry dat het me niet lukt om te komen, je hebt een grotere opkomst verdiend.



my 2ct
::bbq:: ::proost:: ::proost::

weerwolf

dat is idd wel jammer maar van de andere kant nu kan je iedereen spreken  :)  maar het blijft jammer. Iemand steekt er veel energie in en krijgt weinig terug.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Plantje

Je hebt daar wel een punt Maurice. Nu mag ik niet al te hard zeuren, omdat ik er zelf ook veel te weinig bij ben, maar ook ik heb die klaagzangen wel eens gehoord en gelezen. En ook mij is opgevallen dat we weer een beetje dezelfde namen zien.

hannus

in ieder geval gaan de prijzen dinsdag met gls naar Gert, meer als inschrijvers, hoop dat er nog nieuw aanmeldingen komen. zou geweldig zijn

Joost S.

#4
Ik zit nog steeds te sukkelen met mijn rug helaas. Echter, vrijdag op controle geweest en zag er goed uit. Alleen duurt nog weken voordat de wond genezen is.

Maar goed, op ovm was het toch best druk? Kan ook gewoon dat deze dag toevallig niet goed uit komt voor enkelen. Het is ook nog eens erg snel na de ovm dag.


FrancoisCKX

#5
Ik kom. Zojuist met succes een claim van mijn wederhelft op de invulling van deze dag afgeslagen :-)

Gert

#6
Dank voor je support Maurice.
Ik kijk er een beetje met gemengde gevoelens tegenaan. Bij jou spookt het door je hoofd dat de opkomst aan de lage kant is, en dat is ook zo als je kijkt naar het aantal forumleden, ook de wat actievere leden. Maar het zijn er niet minder dan vorig jaar, in Zutphen.
En mij spookte het in het begin vooral door m'n hoofd: stel dat zich 30 man aanmeldt, kan ik die dan wel "kwijt"?
Natuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd, en iedereen vermaakt zich wel met elkaar. Maar het viswater is niet zo ruim bemeten als bijvoorbeeld de Mastenbroeker polder waar we met de snoektoer waren.
Hoe dan ook: we gaan het zien! Heb er zin in.
De "prijzen" van hannus (Muddler.nl)  zijn onderweg, en van Rick (de Ruigenhoek) heb ik vrijdag mogen ontvangen.
Prijzen tussen aanhalingstekens, want het is niet echt een wedstrijd natuurlijk. En er zijn ook wat beginners of in ieder geval minder ervaren vliegvissers bij, dus die kunnen hun voordeel doen bij de ervaren rotten; en die laatste kunnen zich dan weer verdienstelijk maken door hun kennis en ervaring over te dragen.

Groet,
Gert

markpiet

Hoi Gert,

Ik kom samen met mijn dochter (10). We blijven totdat Sanne het niet leuk meer vindt. Sanne gaat het ook even met mijn vliegenhengel proberen. Dat heeft ze pas 1 keer geprobeerd. ik zal ook een gewoon telescoop hengeltje voor haar meenemen hoewel dat natuurlijk vloeken in de kerk is hier.  ;D
groeten van Mark
><((((0>

markpiet

groeten van Mark
><((((0>

HappyFisherman

Het moment dat het voor 10 jarige meisjes niet meer is toegestaan om te mogen vissen met een gewoon hengeltje is de dag dat ik stop met het forum en daar ben ik nog lang niet aan toe :D

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

Toch niet.
Dit word mn laatste tov.

Vind best zo.

weerwolf

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Rossie69