drinken en rijden

Started by DMeijer, January 23, 2013, 20:17:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DMeijer

Ik zou een ervaring willen delen met jullie allemaal, in verband met drinken en rijden
Zoals jullie zeker weten, hebben sommigen van ons reeds last gehad met de autoriteiten, bij terugkomst van de vele sociale activiteiten, verspreid over de afgelopen jaren.

Een paar nachten geleden, had ik na het drinken van liters wijn, samen met vrienden, de drankstonde beƫindigd met een Whisky.
Geen goed ide...e.

Wetende dat ik veel te veel gedronken had, deed ik iets wat ik nog nooit daarvoor gedaan had: ik nam een taxi naar huis.

Toevallig staat er een politiepatrouille aan de kant van de weg , alcoholcontrole.
Daar taxi's niet worden tegengehouden kwam ik ongedeerd thuis en dat was een hele grote verrassing.

Ik had nog nooit achter het stuur van een taxi gezeten en ik weet ook niet waar ik deze vandaan gehaald heb ...

Gerrit72


Dan mag A de Vries er dus ook alles opzetten  ;)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Hilco

Quote from: A.de Vries sr on January 23, 2013, 21:12:57
En alweer niks met vliegvissen te maken ::delete::

Laat mij dat maar zeggen , als het al nodig is...........

Inderdaad kan je hier veel dingen kwijt die niet vliegvis gerelateerd zijn.
Je kan een grap kwijt in het geintjes topic, maar je mag er ook een nieuw topic voor maken .

Ik denk dat Dick niet eens heeft meegekregen dat er een geintjes topic is ander had ie gezien dar Rob die Taxi ook al had genomen .

Conclusie ; niet mijn taken gaan uitvoeren anders worden mensen boos op je  ::agree::

DMeijer

Quote from: Hilco on January 23, 2013, 21:24:19

Ik denk dat Dick niet eens heeft meegekregen dat er een geintjes topic is ander had ie gezien dar Rob die Taxi ook al had genomen .

Dat klopt! Ik zal mij volgende x 2x gaan bedenken of ik nog iets ga posten.

maurice

NEEEEEEEEEE Dick niet doen.

en als je de Taxi niet meer nodig hebt l ik hem wel lenen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Hilco

Quote from: DMeijer on January 16, 2013, 20:20:11
Door mijn ziekenhuisgedoe is het forum de afgelopen dagen aan mij voorbijgegaan.

Dat bedoelde ik Dick ,  jij hebt niet mee gekregen dat Rob intussen een eigen moppen topic heeft en er een geintjes hoek is . dus jouw mop was door Rob al gemaakt.

dus niet verkeerd opvatten aub.


Hilco

Quote from: maurice on January 23, 2013, 22:10:52
NEEEEEEEEEE Dick niet doen.

en als je de Taxi niet meer nodig hebt l ik hem wel lenen.

jij mag niet rijden  :P  (of gaat het al wat beter? )

DMeijer

ok, duidelijk.
De taxi heb ik zelf nog nodig maurice ;)