Feeststreamer

Started by Gerrit72, December 31, 2012, 19:06:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gerrit72

Na de kerst zijn alle slingers etc weer in de aanbieding. Ik kocht voor 1 euro 50, 5 verpakkingen decoratie (een soort ribbingvellen).
Moeilijk uit te leggen, daarom maar een foto (viel gezien het enorme glitteren nog niet mee). Dit spul dus;



Nu met die donkere dagen en dieperliggende snoek, kan het me niet genoeg glimmen. Gisteren trapten de snoeken er nog in ;D
Hoe dan ook, ik heb er vertrouwen in.

Vandaag snel wat gebonden (terwijl ik met mn zoon (helemaal adhd door oud&nieuw/vuurwerk) cake stond te bakken, wie zei ook al weer dat mannen niet 2 dingen tegelijk kunnen? Mn zoon kan wel 10 dingen tegelijk overigens ;)). Om de strips wat te verdelen, heb ik wat fibers tussen de strips gedaan. In het vervolg ga ik denk ik wat meer fibers toevoegen, om de streamer wat meer body te geven. Dit is de eerste (op een 5.0 haak);



Gaat hier mn eerste 2013 snoek op sneuvelen? Ga mn best doen, ik heb wel vertrouwen in dit glimding.
Ben benieuwd of andere forummers dit spul ook gebruiken. Suggesties voor binden ook van harte welkom ;D

Vooral de kleur oranje ziet er geweldig uit (beetje goud-bruin). Ik ga er mooi mee verder experimenteren, interessant spul;

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Jan Bruins

Slim bezig Gerrit !

Alvast een Goede Jaarwisseling en Heul Veul Snoeken in 2013 !
I don't drink water, fish f*ck in it...

Gerrit72

#2
Jan, thanx. Waarschijnlijk zie je e e n foto en amper tekst. De andere foto's (streamer) en tekst geeft hij wel in de opmaak weer, maar toont hij niet
op het forum.  ::hulp:: Behoorlijk balen :(   Nu gelukkig goed ;D (weet niet waar het aan lag ???).


Jan, ook voor jou de beste wensen! ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Hilco


Quote from: Gerrit72 on December 31, 2012, 19:12:07
Jan, thanx. Waarschijnlijk zie je e e n foto en amper tekst. De andere foto's (streamer) en tekst geeft hij wel in

nu niet meer  ;)

Plantje

Jee, vaag dat ie de helft niet laat zien! Staat er misschien nog wat tekst binnen de image tags?
Dus zoiets:
[img ]plaatje + wat tekst[/i m g]

(Ik heb even wat spaties in de tags gezet zodat duidelijker is wat ik bedoel.)
Ow...wat was het probleem Hilco?

Gerrit72

#5
Mannen bedankt voor de service, nu weer helemaal goed ;D

En dat op oud-jaarsavond! ::goodjob::

Prettige avond iedereen! (kan topic; feeststreamer II verwijderd worden?)

Oh..oh te vroeg gejuigd, zie nu weer een stuk tekst en 1 foto niet...

er miste nog 1 schuin streepje in de opmaak , heb ik toegevoegd  ;)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Bekeerling

Mooie streamer Gerrit! Geen streamer voor zonnig weer, door die schitteringen zal menig snoek verblind raken  8)  ;)

Gerrit72



Thanx Bekeerling, met zon is het een beetje te (mag ikzelf ook mn zonnebril wel opzetten).

Zonder zon echter veelbelovend en leuk om te maken en mee te vissen.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

wouter veuger

goeie streamer gerrit!, de snoeken mogen wel een zonnebrilletje opzetten 8)

toch is dat wel lachen he,streamers maken met spullen die er eigenlijk niet voor bedoeld zijn, puur effectief en lekker goedkoop!

greetz.

Gerrit72



Bedankt! Dat vind ik ook de uitdaging. Moet op de centjes letten en gebruik dus alleen cheap materials :)
In dit geval kost de haak 10 cent (en het kleine beetje glitter en bind draad is in kosten te verwaarlozen ::))
Met 4 kids in deze tijden, hoef ik niet met een tas uit de vliegviswinkel terug te komen (vrees dat ik er dan ook
mag blijven slapen ;))
The only difference between men and boys is the price of their toys.

wouter veuger

hahaha,ja inderdaad,ik moet met 1 kleine al  budgeteren,is ook wel even wennen als je altijd gewend bent geweest om aan de lopende band visspullen te bestellen :o

ik heb een paar maandjes terug een aardige berg streamermateriaal  voor relatief weinig gekocht,hier kan ik wel even mee voort voorlopig,maar ook ik heb de kerstmarkten afgestruind op zoek naar bruikbaar glimspul.

en af en toe trek ik de locale voliere even leeg ;D

Hilco

Als het toch niks hoeft te wegen kan/mag je dan geen alu folie tot soort van blinkertje /nepvisje vouwen?

of is dat geen vliegvissen ...........

Gerrit72


:) Dat kan een interessante discussie worden. Zolang je het wegzet met een vliegenhengel, vind ik het vliegvissen (het alu visje, is tenslotte een immitatie aas). Zelf houd ik van bewegende / wapperende creaties, maar volgens mij zou het prima kunnen vangen ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Canadian_Streamdance

blijft goed spul en cheap! ik bind er ook mee ideaal na de kerst even inkopen doen voor wat slinger en glitter materiaal :D

Gerrit72



Mocht je foto's hebben, dan ben ik zeer benieuwd :).

Zelf heb ik inmiddels in een boek een bestaand patroon gevonden,
heb ik al nagemaakt, zet ik nog op het forum.
The only difference between men and boys is the price of their toys.