A&M zinklijnen

Started by merijn1982, February 17, 2014, 09:46:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

maurice

@ Jan Vlieg,
Vaak krijgen ze testmodellen binnen, als deze goed bevonden worden door A&M en hun testers ( klanten die de moeite willen nemen)
Zie je het terug in het assortiment mits het er niet al inzit qua € zal dit ook zeker mee tellen.
Zelf nu 2 lijnen mogen testen 1 oké bevonden voor de eigenschappen en 1 niet.
De niet ook nooit terug gezien in hun assortiment.
En de andere winkeliers zullen vaak niet overgaan tot het testen van hun budgetlijnen.
Dan is het ach het was maar €12,00 of €15,00.


::bbq:: ::proost:: ::proost::

Beertje

Maurice@ Ik weet niet wat voor relatie jij met Arjan en Manfred hebt dat je je dit zo aantrekt,Maar dit is "naar ik aan neem"een open forum waar ieder zijn zegje kan doen,dus ook kritiek op sponsoren.Een sponsor kan deze kritiek gebruiken om zich zelf te verbeteren, maar ook opvatten als een persoonlijke aanval.Dat laaste lijkt mij niet handig.IK heb Arjan en Manfred leren kennen als een paar aardige kerels die ,als je een klacht hebt, deze altijd zullen proberen op te lossen.Een oud gezegde luidt: "alle waar is naar z'n geld"en zo zal het hier ook wel zijn ook ik heb hier op het forum wel  eens kritiek gehad op een bepaald product van A&M, Maar zij hebben er altijd op gereageer.En dat Jan Trout buster Hier zijn ei legt is normaal, daar is een forum voor. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ze om reden van kritiek op het forum vertrokken zijn.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

maurice

Jan, in de jaren dat ik voor het forum dingen heb georganiseerd waren ze er altijd, net als voor de anderen.
Buiten dat het 2 goede jongens zijn heb ik totaal geen verplichting ten opzichte van A&M.
Dat Jan (troutbuster) of wie dan ook zich zijn mening geeft geen probleem, maar wel raar dat hij in het verleden zo positief was over diverse lijnen van A&M..
Wat Jan nu schreef zullen de jongens van A&M zich zeker aantrekken, en er wat mee doen.

Dat ik me dit aantrek, tja ook ik mag mijn mening geven.

En nee dit is niet de reden waarom A&M als sponsor het forum heeft verlaten.

Dat was de binddag, en de daar voor gemaakte afspraken die niet zijn na gekomen.
Dat bedoel ik met genaaid worden.

Maar daar ga ik het niet over hebben.
Van mijn kant al mijn mening gegeven.


::bbq:: ::proost:: ::proost::

merijn1982

Ik ben het voor een heel groot gedeelte met je eens Maurice. Enige wat ik vind is dat zodra je merkt dat de zinklijnen niet zinken je als winkelier gelijk moet stoppen deze te leveren. Dat hebben ze niet gedaan en dat maakt dat er ook steeds meer mensen over vielen.
Tight lines!!

merijn1982

Jan: ik heb idd een andere lijn gekocht uiteindelijk. Durfde het toen toch niet aan en heb toen en 'merk' lijn gekocht waarvan ik zeker wist dat ik wat goeds kocht.
Tight lines!!

maurice

Ik ben het voor een heel groot gedeelte met je eens Maurice. Enige wat ik vind is dat zodra je merkt dat de zinklijnen niet zinken je als winkelier gelijk moet stoppen deze te leveren. Dat hebben ze niet gedaan en dat maakt dat er ook steeds meer mensen over vielen.<br/>

Hebben ze wel, alleen bleek in de nieuwe het zelfde probleem.
250 lijnen in een doos minder dan 10% niet goed, maar wel goed opgelost.
Tenminste uit de woorden van de vissers geen goede lijn.
Aangezien er niet veel de moeite hebben genomen om de "slechte" terug te sturen maar wel een nieuwe heeft ontvangen.
Dan durf ik daar mijn ??? wel bij te zetten of dat dan echt zo was of is.
En dan zoals Jan Vlieg schreef ja zijn slechte winkeliers, te veel vertrouwen in hun klanten.

Iemand of een bedrijf in kwaad daglicht zetten is zo gebeurd.

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Floor

Ik begin toch aardig de weg kwijt te raken in dit onderwerp.
Troep is troep, en als je troep verkoopt moet je daar mee stoppen.
Dan kan de service nog zo goed zijn en alle andere producten ook maar de klant wil geen spul wat niet doet wat het doen moet, ook niet als het om 'slechts' een paar euro's gaat.
Een klant is geen proefpersoon, klanten, en niet 'goede service' zorgen toch voor brood op de plank!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

Wilco

Heren,

Het verhaal gaat een beetje off topic en hard op weg de verkeerde kant op. Een winkelier de grond inboren is makkelijk en dat lijkt me vooral hier niet de bedoeling. Als er problemen zijn met een winkelier dan kan je dat het beste oplossen met de desbetreffende winkelier.
Ik ken beide heren en daarom stel ik voor dit topic te sluiten voordat het ontaard in een afslachten van een winkelier die zich niet via dit forum wil/kan/gaat/zal verweren.

Wilco

Heren,

De discussie over de zinklijnen heeft het nodige stof doen opwaaien en Manfred van A&M heeft gemeend te moeten reageren. Hieronder zijn bijdrage.

Beste Vliegvissers,

We hebben de berichten gelezen over onze lijnen en willen hier graag even op reageren,we horen het ook graag als een product niet goed is.

Het klopt dat we de afgelopen tijd veel problemen hebben gehad met onze Zinklijnen en Sinktips tot onze zeer grote ergernis overigens ,en hebben deze gelijk allemaal uit het assortiment gehaald.Dit is al een hele tijd terug gebeurd.

Het probleem was dat uit 1 serie er wel een aantal goed en een aantal waardeloos waren,dit kan uiteraard niet en hebben daarom besloten om bij deze producent niet meer te bestellen.

Wat we gedaan hebben is dat we een hele nieuwe serie hebben laten produceren en deze zijn wel naar wens aangezien dat een op lijnen gebied zeer kritische Ton Leerschool van Landgoed visserij "De Heijhorsten " deze lijnen gelijk heeft opgenomen in zijn assortiment omdat deze volgens hem gewoon fantastisch zijn.
(Trouwens zeer jammer voor de problemen op dit moment met hun fantastisch concept ! )

Uiteraard houd je altijd voor en tegenstanders van onze lijnen iedereen heeft zijn eigen mening ,als we horen hoeveel vliegvissers hier vol lof over zijn en de klachten die we hebben gehad de afgelopen jaren ( we verkopen duizenden lijnen per jaar in binnen en buitenland ) kunnen wij hier alleen maar uiterst tevreden over zijn .

We proberen waar het ook kan onze lijnen te verbeteren omdat wij vinden dat het gewoon goed moet zijn ook al zijn de lijnen 9,95 dit heeft niets met de prijs te maken.

Service is een zeer belangrijk punt voor ons zoals velen wel weten, en de mensen die ons hebben gebeld of een mail hebben gestuurd hebben ondertussen een nieuwe lijn ontvangen van de nieuwe serie

Omdat wij vinden dat het altijd beter kan zijn we in de wandelgangen al een tijd in overleg met veel vliegvissers over het samenstellen van de perfecte lijn, samen weten we meer dan 2 om tot de perfecte lijn te komen
Alle hulp en advies is hierbij welkom....

Succes met jullie forum en zeer goede vangsten gewenst in het nieuwe seizoen !

Met vriendelijke groet,

Arjan en Manfred  amfishingtackle.com



Rossie69

 ::goodjob::

Netjes Mannen.

bedankt voor de uitleg.

nou kun je weer verder breien met mekaar  ;D

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Rossie69


maurice

[emoji122] [emoji122] [emoji122]
::bbq:: ::proost:: ::proost::

maurice

#63
Gooi er maar snel weer een slotje op Wilco,
::bbq:: ::proost:: ::proost::

goswit


Goede en heldere uitleg mannen.

Nu over tot de orde van de dag ,en dat is vliegbinden en vliegvissen .

Gos.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Gerrit59

Dat dacht ik ook.............

Gerrit

Wilco