A&M zinklijnen

Started by merijn1982, February 17, 2014, 09:46:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mike

Quote from: Troutbuster on February 19, 2014, 10:01:22

Airflo heeft sowieso erg goede (zink) lijnen!!

Ik, en intussen ook mijn vismaten) gebruiken steevast de Airflo Sixth Sense

::agree::

Doe jezelf een lol en koop de Airflo zinklijnen.

Zelf gebruik ik ook de Sixth Sence DI 3 en de Sixth Sense DI 5 en ben er heel erg tevreden over.

Daarnaast gebruik ik ook de Airflo 40 + Expert DI 3 en de 40 + Expert DI 5  Dit zijn ook allebei echt toplijntjes.
Deze hebben een lang zinkgedeelte met een hele dunnen suspending volglijn waardoor je ook echt super direct contact hebt en ook lekker ver kan smijten.

De volledige Sixth Sence zinklijnen vind ik erg handig voor bv De Bleek of voor andere visserijen vanaf een boot, bellyboat oid.
De 40 + zinklijnen vind ik weer erg prettig om vanaf de kant te vissen.
Ik vind deze lijnen makkelijker om verder te werpen en op bv ovm over de wierbedden heen te vissen.

Bovendien zijn al deze lijntjes ook nog eens goed te betalen met €55–,
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Mike

Mocht je nou echt niet te veel geld uit willen geven heb ik hier ook nog een aantal goede lijntjes liggen die voor weinig weg mogen.

Ik heb nog twee oude modelletjes Airflo zinklijnen liggen.

Een # 5 / 6   5 ips
Een # 6 7 8  8 ips
Een Hardy Glass Intermediate # 6 7
En een Sage floating WF 6

Lijntjes zijn alle 4 in zeer goede staat en zonder gebruikssporen.
Alle 4 bijelkaar mogen ze weg voor €100-,

EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

merijn1982

Mike ik heb een goede zinklijn. Wil er alleen een intermediate lijntje bij. Deze zal ik zelden inzetten maar wil 'm er wel bij voor als ik een x de omstandigheden tref om 'm in te willen zetten....
Tight lines!!

gijsie20

Quote from: merijn1982 on February 19, 2014, 11:28:49
Mike ik heb een goede zinklijn. Wil er alleen een intermediate lijntje bij. Deze zal ik zelden inzetten maar wil 'm er wel bij voor als ik een x de omstandigheden tref om 'm in te willen zetten....

Ik heb hier een aantal intermediate lijntjes liggen van Airflo Sixth Sense. Prima lijnen. Kon je destijds nog voor weinig uit Engeland halen  ;D

merijn1982

Na wat contact met edwin kersies besloten een loop booster wf9 F/I aan te schaffen. Was in de buurt dus gelijk maar ff opgehaald bij hem. Heb al een x met deze lijn geworpen op me eigen hengel en was er qua werpen zeer tevreden over. Ben erg benieuwd naar de fieldtest:-)
Tight lines!!

Rossie69

wf9 ?

voor de snoek en zee visserrij

merijn1982

Ja voor de snoek idd henk. Was eigenlijk van plan dit weekend er nog op uit te gaan met de bb op snoek. Maar met een onsteking in me hand word dat 'm niet:-(
Tight lines!!

devliegvisser

Mooie lijn Merijn,
Zal je veel plezier  van hebben.
Gr,
Devliegvisser

merijn1982

Dank je! Ben zeer benieuwd
Tight lines!!

Rossie69

welke hand Merijn   ;D

Team

Hij kan altijd nog vreemd gaan, dan doet ie het met z.n linker
NUNC  AUT  NUNQUAM

merijn1982

Me rechter henk. Ben zelf links dus dat scheelt.. maar wel donders irritant.

@team: ik heb me handen daar niet voor nodig. Heb een gezonde relatie...
Tight lines!!

tunnis

Hoe zijn de huidige zinklijnen van A&M? in voorgaande berichten staat nogal eens dat ze niet goed zinken of dat het lang duurt voor ze door de waterspiegel zakken, maar dit zijn vrij oude berichten. Ik denk dat de lijnen inmiddels misschien wel verbeterd zijn. Vandaar de vraag wat de ervaringen zijn met de huidige zinklijnen en dat met name de wf6 Ips5 of 6???

of heeft er iemand goede alternatieve? Heb zelf op ebay een APPALACHIAN SUPER SINK FLY LINE gevonden, iemand hiermee bekend?

HappyFisherman

Nou, het is een super sinking lijn en dan moet ie toch wel geweldig zinken... Als het goedkoper is dan de A&M dan zou ik er zeker voor gaan!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

wouter veuger

Ik had een aantal maanden terug een aftma 5 zinklijntje meebesteld,maar pas enkele weken terug voor het eerst gebruikt,en deze wou inderdaad absoluut niet zinken.

Even een belletje naar de mannen van AM,en de volgende dag lag er al een enveloppe op de mat met een nieuwe zinklijn,die het gewoon prima doet!

Nigel

Voor mij wordt nu ook een nieuwe #7 opgestuurd. De mijne wilde liever op het oppervlak blijven xp. Naar de zinkeigenschappen van mijn toekomstig nieuwe zinklijn ben ik zeer benieuwd. De service is in iedergeval weer uitmuntend hoor.

Troutbuster

Wordt het wellicht niet eens tijd dat iemand de knuppel in het A&M hoenderhok gooit!!

Ik hoor het laatste jaar veel gezeik over de A&M lijnen en m.i. terecht!!

Leuk hoor, goedkope lijntjes maar intussen weet ik beter (en zouden Arjan en Manfred ook beter moeten weten!)

Je kan het treffen natuurlijk, want ook ik heb nog steeds A&M lijntjes die het wel goed doen, maar doorgaans is goekoop toch duurkoop, want naast de goede, heb ik er meer in de kliko liggen dan op de reel!!

Ik moet ze niet meer!!

Dat wil niks zeggen over de insteek van A&M, want naast de goedkope bagger lijntjes, hebben ze een keur aan prachtige kwaliteits materialen dus.,....

FF mijn gal eruit!! (sorry mannen!!)

Gr

Jan
"Petri Heil"


PdH

Ik heb er,uit pure nieuwsgierigheid, een tijd terug een #4 lijntje besteld.
Hij zinkt wel als ie wat nat geworden is, dus het is meer een lijn met koudwatervrees.
Je moet ff geduld hebben , ik beschouw mezelf dan maar als mazzelaar dat deze nog wel zinken wil.

grtn, Peter.

Nigel

Ik vind dat het een beetje uit verband getrokken wordt. Een zinklijn bestellen die achteraf niet zinkt is een fout die misschien wel net zo snel door een winkelier als consument gemaakt kan worden. Als deze prijscategorie je niet bevalt en je 100% zeker kwaliteit mee naar huis wilt nemen zou ik zelf een segmentje hoger gaan zitten. Ik vergeef ze deze fout in ieder geval zonder meer. Vooral ook omdat ik niet eens hoefde te vragen om een nieiwe lijn. Die werd al snel aangeboden.

Nigel

Zonder meer met alle respect. De knuppel erdoor gooien zou ik persoonlijk liever via whatsapp oid doen. Wie weet lezen arjan en manfred dit niet eens.

Vriendelijke groetols.

merijn1982

Zinkt je nieuwe zinklijn wel nigel??
Tight lines!!

Nigel

Nog niet geprobeert merijn.. geen tijd :'( xp

merijn1982

Haha ok. Was er wel benieuwd naar :-)
Tight lines!!

maurice

Wordt het wellicht niet eens tijd dat iemand de knuppel in het A&amp;M hoenderhok gooit!!<br /><br />Ik hoor het laatste jaar veel gezeik over de A&amp;M lijnen en m.i. terecht!!<br /><br />Leuk hoor, goedkope lijntjes maar intussen weet ik beter (en zouden Arjan en Manfred ook beter moeten weten!)<br /><br />Je kan het treffen natuurlijk, want ook ik heb nog steeds A&amp;M lijntjes die het wel goed doen, maar doorgaans is goekoop toch duurkoop, want naast de goede, heb ik er meer in de kliko liggen dan op de reel!!<br /><br />Ik moet ze niet meer!!<br /><br />Dat wil niks zeggen over de insteek van A&amp;M, want naast de goedkope bagger lijntjes, hebben ze een keur aan prachtige kwaliteits materialen dus.,....<br /><br />FF mijn gal eruit!! (sorry mannen!!)<br /><br />Gr<br /><br />Jan<br/>


Jan,
Arjan en Manfred hebben altijd maardan ook altijd de klachten voor 100% opgelost.
Niet goed en een nieuwe wat dan ook was onderweg.
Ook A&M koopt de dingen in net als iedere andere winkelier, en gaan erdan ook vanuit dat het klopt wat er op de verpakking staat.
Zou ik ook doen.
Maar ze hebben zich altijd voor 100% ingezel voor tevreden klanten en hun materiaal.
Ookal weet iedereen dat de budgetlijnen minder zullen zijn dan de top lijnen.

Persoonlijk zie ik dit als een trap in de rug van de jongens die jaren lang het forum hebben gesponsord voor veel geld en vele extra spullen voor forumdagen.
Vooral nu ze al een keer genaaid zijn door het "forum" en daarom gestopt.


Sorry moest er ff uit.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

MarcelN

A&M moet het doen met de Oosterse markt, veel voor weinig en soms of best vaak zit er een foute tussen.
Ik vind hun service i.i.g top! Net iets van 1700 haken binnen 24uur in huis, netjes per 25 verpakt ipv in 1 zak te pleuren, ze leren ervan dus ::goodjob::
Met hun zinklijnen geen ervaring, heb al goede en dat risico wil ik niet nemen.
Goede berichten lees je zelden, alleen gezeik....