Denemarken 2012 - een verslag van BertJ

Started by A{b}r{a}xa{s}, May 09, 2012, 18:28:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Samen met een aantal anderen heeft BertJ de Deense wateren onveilig gemaakt.
Via deze link is het verslag van de Denemarken trip te lezen : klik hier  ::duim::

vliegvisgek

super erg mooi verhaal en foto,s top jammer van sommige tegenvallers maar goed hoort erbij  ;)

Sieger

Mooi verhaal mannen en bedankt voor het delen Bert... Mooie foto's ook...  ::duim::


Sieger

HappyFisherman

Wat 'n pech heeft iedereen toch de laatste tijd :(

Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Dick

super veslag Bert, en ik kan niet wachten op de volgende keer, en bedankt voor de gezelligheid

Herman

Mooi verslag Bert! Jammer van de pech-gevallen.
Mocht Auke nog een bakje zoeken... Ik heb er nog eentje liggen. Heb ik alleen gebruikt die keer dat ik ook meegeweest ben....
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Bert J.

Hier nog wat plaatjes van Hein. Het verslag lag al bij Bas.





















The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

johannes

een mooi verslag en mooie platen mannen

die pech denk maar zo alles in nu geweest dus volgend jaar moet wel een topjaar worden  ;D ;D

Johan

Mooi tripje weer geweest mannen.
bedankt voor het delen er van.

Johan

Arno


rein

wat een waanzinnig mooie foto's. Jammer van al die pech, maar verder toch zeker de moeite waard geweest neem ik aan?

Bert J.

Het was een heerlijke week! Ik heb wel zin in nóg een weekje...
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

forel


vliegvisgek

meen je dat nou echt evert langeland is zo mooi (helaas nog nooit gevist) en van je pak ja dat is klote maar goed flyfair komt er aan en snel afronden met ,
de verzekering dan maar he

Gerrit72


Mooie sfeer en mooie platen mannen, ben (ondanks de tegenvallers) jaloers! ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Cornico

Evert toch ;),
als je slecht tegen niet-vangen kunt moet je niet naar DK gaan.
Maar ik voel met je mee.
Was 7 x op dat k Langek land, het is daar wel bijzonder hard werken voor een zeeforel.
Kabeljouw, ik heb het nu over 10 jaar terug, nooit een probleem en zelfs echte kabeljouwen en geen gulletjes, maar zeeforel???????????
Alleen helemaal op de Noordpunt en op de flats voorbij Ristinge Klint en voor de rest ben ik vaak toen de brug over gegaan naar Fyn.
Zit de wind eenmaal in de verkeerde hoek kun je ook geen kant uit, nee voor de zeeforel kom ik daar niet (meer).

Wat ik me nog van de eerste jaren herinner was dat de drank altijd zo snel op was, altijd een slecht teken voor het vissen ( of zouden we zulke zuiperts "aan boord" gehad hebben?) ::jumpers::

vliegvisgek

helemaal mee eens liever niks met de vlieghengel  :-[dan 10 met de spinhengel >:( (vliegvissen blijft mijn passie) ;D

Rossie69

Is weer een mooi verslag.

jammer van de tegenvallende vangsten.

en natuurlijk de pech die erbij komt kijken.

Wordt tijd voor andere stekken denk ik ;)

goed gedaan Bertj.


hendri

mooi verslag bertj, jammer van het mooie weer als je het eigenlijk iets ruiger had gehad. tja en die pech gevalletjes is ook altijd zo kl()te! maar ja daar doe je nix aan, volgendjaar beter, zullen we maar denken.  jullie hebben wel heeeeeele mooie foto's gemaakt zeg. super die zonsondergang en zo.

Cornico

Dat heb je helemaal goed Evert.
Kun je nagaan, hij vangt altijd minstens 2x zoveel als ik en dan toch zo'n uitspraak die niet door pappie is ingefluisterd. ;D

Bert J.

Hoe mooi al die bekende stekken ook zijn, de hengeldruk is natuurlijk veel te
hoog. Als er al een koppel spinvissers over de stenen heeft lopen banjeren,
wordt de kans op een vis al aanzienlijk kleiner natuurlijk. Op de stekken waar
we wel hebben gevangen waren nagenoeg geen andere vissers aanwezig.
Dat zegt genoeg.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

harlin

Mooi verslag en fotowerk.
Maar ik heb toch nog steeds zoiets van, gas geven en wat verder omhoog.  ;)
Al zit dat er weer niet in dit jaar. grrrrr
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN