Al eens in de vijvers van de Ruigenhoek Utrecht geweest?

Started by erikdenoorman, January 07, 2013, 21:50:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

gijsie20

Dan heb ik je ook nog gezien denk ik. Ik stond dan aan de overkant. Had er 4 vandaag. Was wel taai..kerel naast je pakte lekker door idd  :)

wh82

Quote from: Hidde on March 05, 2016, 20:17:42
Boobies vandaag.., ik had er maar 1 in de 2 uur die ik heb staan vissen,man die 15 mtr verderop naast me stond had er een stuk of 8....
Frustrerend is dat soms he.. en waar ligt het dan aan.. Een tijdje geleden waren gijsie en ik daar aan t vissen en hij vangt op squirmy en ik op droog. (Nu moet ik zeggen dat ik waarschijnlijk niet geduldig genoeg ofzo vis met squirmy en dergelijke).

gijsie20

Denk dat de vis vandaag niet zo heel diep zat. Ik had enkel een snel zinkende lijn en een droge lijn bij me. Aan de snel zinkende lijn icm een snake geen aanbeet gehad. De man naast me had een lichte glaslijn erop, en ving toch wel weer met een snake.
Kon ze vandaag idd alleen verleiden met een wurmpie (3) en 1 op een streamertje.

Hidde

Man naast me op een zwarte booby, bij zijn 6e was ik het eigenlijk zat en zei in mezelf als er nog een pakt nok ik ermee., had toen een mix van een blob met booby, knal oranje eraan.
Buurman pakt er gelijk nog een en ik denk fuck it en reel binnen om te vertrekken,, bam vis erop.. Kun je bijna uit opmaken dat snel strippen ook werkt...

wh82

Dat werkt zeker.. De grootste tot nu toe daar (en ook mijn eerste) was op een heel snel gestripte wooly bugger. Ook ik stond op het punt om weg te gaan. Rick zei: jij gaat niet weg zonder vis, en hij had gelijk hahaha..

merijn1982

Soms is juist een versnelling hetgeen wat ze doet pakken. Heb geregeld gehad dat ik een nieuwe worp in wou zetten en dus de lijn sneller uit het water trok en er dan voor de kant een op knalde. Mooi dat onverwachte!!
Tight lines!!

wh82

Of dat je wilt beginnen met strippen na het afzinken na de worp en je denkt dat je de bodem hebt wat dan een vis blijkt te zijn..