Prima dag daar in "Overvecht" ofwel http://www.forelvijverderuigenhoek.nl/

Started by ben, June 30, 2012, 19:01:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vliegvisgek

suiker nee maar had korte broek aan dus waadpak aan en regen regen en regen ving ze alle 8 binnen 45 min aan einde werd
beetje mooi weer maar goed ga zekers terug bart hij vertelde al dat u er ook geweest was  ;D ::goodjob::

gijsie20

Goed bezig geweest zo te horen! Het was echt hondeweer vandaag! Heb je gevangen op de grote of op de kleine vijver?

Groet Gijsbert

vliegvisgek

grote en kleine vijver maar vreemd genoeg ondanks slechte weer alleen op droog op welk soort vlieg verder
alleen volgers dus streamers, natte,pheasanttail ,zalm eitjes ,volgers en niet pakken boeggolf soms maar pakken nee :P

vliegvisserdorian

Ik ga morgen ook maar eens me geluk beproeven, gelukkig dat ik dit nog las heb nu ook mijn droge doos (weer propvol na Noorwegen) maar ingepakt...

Jasper

Quote from: vliegvisgek on August 08, 2012, 07:40:40
grote en kleine vijver maar vreemd genoeg ondanks slechte weer alleen op droog op welk soort vlieg verder
alleen volgers dus streamers, natte,pheasanttail ,zalm eitjes ,volgers en niet pakken boeggolf soms maar pakken nee :P

Probeer dan eens rolypoly binnenvissen.
Of even versnellen en laten liggen.
Of helemaal statisch....

Blijkbaar vis je iets te machinaal, anders heb je niet zoveel interesse zonder beet

Rossie69


vliegvisgek

heb de gehele doos los getrokken maar het wou gewoon niet soms heb je dat jasper dat niks wil maar goed heb nu diverse top dagen gehad
op de forel putten ook weer leuk en dan wou ook bijna elke vlieg wel  ;)

Rossie69


vliegvisgek

nee henk was gewoon weg overal drama met warme weer was gelukkig niet de enige hahah

maar heb nu afgelopen 2 weken zitten knallen niet normaal zoveel vis overal henk ben vrij he heb tijd zat haha ;D ;D

Jasper

Quote from: Rossie69 on September 06, 2012, 23:11:55
je visgeluk lijkt uitgeput jeroen  ;D

Als je visgeluk uitgeput raakt, moet je even likkoe roepen. Werkt direct.

ben


Jasper


vliegvisgek