Eindezomervliegen swap

Started by Herman, July 25, 2017, 16:05:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MartinT

Hier ook op de mat.
Heel mooi allemaal, zien er vangerig uit.

Herman bedankt voor het organiseren.

Scaramouche

Hier ook alles veilig aangekomen, dank voor de moeite allemaal en Herman, top georganiseerd weer!  ::goodjob::
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

guidogast

Nog even over mijn foamvliegje, deze zie je doorgaans niet in het water omdat ie onder water net tegen de waterspiegel aanhangt. Twee weken geleden op de Ruigenhoek werkte het goed om zo langzaam mogelijk achtjes binnen te draaien, zodat ie nog wel ongeveer stil ligt maar je in ieder geval continu je leader strak hebt en contact met de vlieg. Ik vermoed dat de meesten hier ervaring mee hebben, maar just in case.
::agree::

Herman

Dank voor de tip, ik zal er aan denken als het zo ver is!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

guidogast

Vanmorgen  even anderhalf uur op de Ruigenhoek gevist om wat van de vliegen te testen. Een paar worpjes met de red tagged claret bumble leverde één vis op, en twee van de buzzers van Peter (uit mn hoofd) leverden een paar mooie aanbeten op. De andere vliegen nog niet getest, hopelijk volgende week even. Flinke school zat bovenin, rondjes zwemmen, soms echt in een cirkel, mooi gezicht als de zon even scheen. Wel jammer dat de enige andere visser op de hele vijver erg dichtbij kwam staan en die school vervolgens recht voor hem bleef hangen. Hij ving zich helemaal scheel...  ::wtf:: ::ban:: :o ;D maar ja that's (flyfishing)life... ::)
::agree::

Chaisedieu

Fijn dat de bumble vis heeft opgeleverd!

Cheers, Marten