kheb de smaak te pakken

Started by Rossie69, December 20, 2010, 16:17:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rossie69

vanochtend ff met nick wezen snoeken.
twas er weer heerlijk weer voor zeg! wat een regen wat een regen!
we heben het zelfde stuk kanmaal afgevist waar ik afgelopen dinsdag 5 aanbeten had gehad. nou dat geeft dus geen garantie voor de toekomst. alleen nick had de eerste helft van de ochtend een beetje volgers en zowaar een aanbeet. klijn snoekie (ongveer cm 40) knalde vlak voor de kant op zn streamer en nog voordat ik mn camera kon pakken waassie er ook al weer af.
stuk verder gelopen en toen was het mijn beurt. een meter voordat ik mn streamer in het wier zou strippen knalt er een leuke snoek op. ff drillen, en een brul naar nick. terwijl nick naar me toe komt hollen lig ik al languit aan de oever om de snoek uit het water te pakken. beetje hoge wal hier.  :D
ff meten en een paar foto's. 68 cm.

mooie donkere kleuren hebben ze he, in dat heldere water.

vis wer terugzetten en verder vissen. nog geen 3 worpen later knalt er een klijn snoekie op mn streamer. slaan en weer hanguh! deze verder niet op de foto of gemeten, schat hem ongeveer op een cm of 40. een half uur later heeft nick weer een volger. deze vis heeft er geen zin in en wil ook mijn streamer niet hebben.
later staan we langs een brugje te vissen, en ook daar had ik er wel 1 verwacht. er lag er ook wel 1 maar meer als een keer volgen en misgrijpen doet hij niet.
zo liep onze ochtend snoeken weer ten einde.
twas een beetje kl...tenweer, maargoed we heben snoek op de kant gehad, en daar was het om te doen.
nick bedankt voor de leuke ochtend.

groet hendri