Denk niet te laat, maar waar gaan we a.s. weekend vissen, BEN benieuwd

Started by ben, October 11, 2012, 23:42:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Vanmiddag geeneens voetbal op TV, dus ik denk dat ik mezelf maar eens van de bank af sleur en achter de snoek aan ga.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

Nou, ik sleur me juist weer richting de bank, geen vissen voor mij vandaag.
Lande vannacht rond half 5 pas thuis aan en heb nu veel te veel koffie  ::koffie02:: nodig om fit langs de waterkant te kunnen gaan bivakkeren.

ben

He Bas, je hebt vast geen blauwtje gelopen met je afspraak anders was je wel vroeger thuis, hoe doe je dat, hoop dat je kater al een beetje over is!!!!

HappyFisherman

Net thuis van een paar uurtjes snoek'n. Niets gevangen, maar wel een nieuw fenomeen gezien. Met de droge vlieg op snoek... Had m'n streamer vast uitgegooid vlak voor de kant, zodat ik nog wat lijn van de reel kan trekken, knalt er op die drijvende streamer een snoekje :D
Gekke beest greep nog een keer of 8, maar elke keer mis!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

BV

8 keer mis???
Toch maar eens naar Pearl gaan met die snoek   ;-)

Ach, ik ook niks gevangen.

johannes

mocht vandaag paaiende forellen bekijken had het nog nooit zo gezien maar dat gaat er best ruig aan toe  ;D

Helaas na 10 min verder om een aangereden hert te zoeken.


Gerrit72


En nog gevonden Johannes? Goede zaak dat je dat doet, soms liggen ze langzaam dood te creperen,
of lopen ze nog lange tijd gewond rond (om soms na lange tijd alsnog dood te gaan :()

Ik heb dat ook jaren gedaan met de boswachter (aangereden reeen).
Er werd zoveel aangereden dat ik het hele jaar ree kon eten.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Jasper

Quote from: gijsie20 on October 14, 2012, 00:20:28
Ik was er vanmorgen ook 2,5 uur. Het was inderdaad erg koud. Ben eigenlijk alleen maar op de grote vijver geweest 2 mooie eraan gehad, maar beide helaas gelost. Blijft toch mooi, zo'n boeggolf achter je streamer aan en dan een kei harde tik.
Hopend op weer betere tijden  :)

Groet Gijsbert

Wij zijn zondag ook geweest, best aardig gevangen op zowel kleine als grote vijver.
Kleine vijver met Di3 zinklijn en streamertje erg langzaam en diep veelal tegen eigen talud, grote vijver op van alles, maar vooral kort voor de kant, vissen konden gericht worden gevangen. Heerlijk gevist.

Rossie69

mijn 0 punt is ook kapot.

Jawel mn 1e platwafel is binnen  ;D

Dus ik ding nu ook mee in de competitie.van de gouden streamer.
Hoe groot  :-X

maurice

Quote from: Rossie69 on October 15, 2012, 10:15:46
mijn 0 punt is ook kapot.

Jawel mn 1e platwafel is binnen  ;D

Dus ik ding nu ook mee in de competitie.van de gouden streamer.
Hoe groot  :-X

helemaal TOP Henk ::goodjob::, van mij mag je hem winnen die goudenstreamer.
van mij heb je toch geen last ( dit jaar dan he, 2013 kijken we weer verder)
::bbq:: ::proost:: ::proost::

hendri


HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

johannes

QuoteEn nog gevonden Johannes? Goede zaak dat je dat doet, soms liggen ze langzaam dood te creperen,
of lopen ze nog lange tijd gewond rond (om soms na lange tijd alsnog dood te gaan )

Deze had niet snel dood gegaan miste 1,5 poot gelukkig vonden we haar

hendri

haha 1,5 poot missen van de 4 moet idd niet zon probleem zijn. ze zeggen niet voor niets op 1 been kan je niet lopen, dus met 2,5 heb je nog meer als genoeg. ;D ;D ;D

Inderk

Gisteren in de Eempolder geweest.
Mijn maat had er drie en ik had weer een 0 te pakken.



"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Rossie69

mooi Henk

wat een plekkies daarja,dat moet naar snoek ruiken.


Gerrit72


Henk,

Wat een geweldige platen! Mooie wereld daar.
0 snoeken?, jij als Drentse snoekexpert moet onze naam wel hoog houden hoor! ;)
Of was je gewoon weer bescheiden? :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Inderk

Ik zal binnenkort maar weer eens een poging doen.
Gaat wel goed komen Gerrit!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


gijsie20

Lijkt mij de Waaien in de polder bij Eemnes? Schitterende omgeving. Ik kom er af en toe ook, woon daar practisch om de hoek.
Zitten toch tegenwoordig veel karpers met name..van de zomer nog wel leuk wat voorntjes en baarsjes gevangen.

Groet

johannes


harlin

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Arno

Alleen ruisvoorn Har.
de rest zwemt in die prachtige sloten daar.

Gr Arno

Inderk

Het zijn idd o.a. de waaien bij Eemnes in de buurt.

Vanavond na het eten nog even een ½ uurtje de tijd gehad om te snoeken. Even de oprit af, straat over en hoppa! Frolic walking.... er waren een aantal snoekjes die een shot namen, maar niet happen.
De 0 is overeind gebleven, maar weet nu wel weer een paar te "staan"

En tegen schemer bij mij achter in de yuin nog één vlak aan de kant gelost. niet een hele grote, maar toch leuk vissen in de achtertuin
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Jasper

Ik ben opgegroeid in Eemnes en nooit erg onder de indruk geweest van die waaien.
Ik zou de Vaart eens proberen als ik jullie was, dat is veel beter water. Of anders stadswater (die nieuwe wijk onder de rotonde...)

gijsie20

Ik heb zelf ook altijd in Eemnes gewoond tot een jaar of 6 geleden. De Vaart moet je volgens mij lid zijn van een vereniging, staat niet in de grote vergunning. De waaien zijn behoorlijk uitgebaggerd, dus hoop dat het vis leven weer wat op gang komt.  :D