Niet los..

Started by Mike, November 07, 2013, 21:41:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mike

Ik besloot vandaag even te gaan kijken of de snoek al een beetje los was.
Hier en daar wel een aantal volgers maar ze wilde niet pakken.
Uiteindelijk wist ik er gelukkig toch nog eentje te strikken, na tig keer blijven gooien besloot ie m toch te pakken.
Voor de aardigheid had ik mn headcammetje opgezet.
Het terug zetten ziet er niet zo netjes uit op t filmpje maar de vis maakt het prima..

http://m.youtube.com/watch?v=3dwK_p8h8h8


EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

BV

Hey leeuwentemmer ;),  hoe vaak bloeden jou handen per jaar?  of je bent heel snel of je hebt harde handen...

Gerrit72



Weer mooie film Mike!
Lekker vechtersbaasje.

::goodjob::

En idd wel lekker diep met je handen in dat bekkie.
Dat zal ongetwijfeld niet altijd goed gaan.
Maakt mij persoonlijk ook nooit zoveel uit, maar een paar
keer per jaar wordt het bloeden.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Hidde


Plantje

Mooi snoekje en inderdaad een flinke vechter!

Toch zou ik wel een onthaaktang meenemen.

Gerrit72



Die gaat ook wel altijd mee, maar met de snoek in de hand, neem je niet altijd de tijd de tang te pakken, als je er ook met de vingers bij kan.

Een goede tang vind ik de multiplier van Gerber, die kun je met 1 hand uit de hoes halen, maar ook met 1 hand open zwaaien, ideaal ding ( maar dan moet je hem wel gebruiken).
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Plantje

Eens Gerrit...

Het is persoonlijk, maar voor mij zou de situatie in het filmpje niet vallen onder de categorie "er ook met de vingers bij kunnen" :)

Mike

Jullie hebben wel gelijk hoor.
Ik kon de onthaak tang niet vinden, alleen een klein platbek tangetje en dan moest ik alsnog met mn vingers erin.

Meestal ben ik ook te lui om de tang te pakken en probeer ik t snel met mn handen te doen.
Over het algemeen kom ik er redelijk vanaf zonder schrammen.  Bovendien zijn snoeken redelijk voorspelbaar en geven ze vaak singaaltjes vlak voordat ze gaan spartelen, zoals het opzetten van de kieuwen.

Een nieuwe tang is onderweg :)
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Mike

Vandaag andere plekken, ook hetzelfde verhaal.

Aantal volgers maar niet pakken. Zag er zelfs 3 liggen van een cm of 70 maar ook totaal geen reactie, behalve dan dat ze na de 3de worp hard wegzwommen.

Weerkon ik er maar eentje vangen, een heel kleintje deze keer   https://www.youtube.com/watch?v=aLvAN1xc4kw&feature=youtube_gdata_player


EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Plantje

Vet om te zien Mike! Mooie aanbeet, leuke drill, pakken, onthaken, even bekijken en lekker zwemmen weer!

Gerrit72



Mike, wederom mooi gefilmd! Mooie aanbeet, leuk vechtertje.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

merijn1982

Leuk zo met headcam! geeft weer een andere beleving als een foto!! Respecht voor het feit dat je het lef hebt je vingers in zijn bek te steken!! haha.. ik zou niet zo snel durven zonder tang:-) erg leuk die vangstfilmpjes!
Tight lines!!