Koppang camping Noorwegen.

Started by Frajoko, August 16, 2017, 19:54:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Frajoko

 ::new:: Na 10 jaar weer eens terug naar Koppang camping in Noorwegen.
Hier word jaarlijks een workshop gegeven vliegvissen en binden, en elk jaar krijg ik het verzoek van onze goede vrienden om ook eens te komen.
Maar helaas kon/kan dat gezien het tijdstip nooit doorgang vinden voor mij. Nu ben ik ook nog geen vlieger, en daarom zijn we die kant maar weer eens opgegaan.
Vooraf is dus de gehele kledinglijn en hengel daar besteld en afgeleverd. Na het gezellig samenzijn met deze vrienden werd er in deze week voor het eerst het water gekozen.... en dat wat mij op het droge is aangeleerd in praktijk gebracht. Niets gevangen natuurlijk maar de slagen waren ook nog verre van goed, de techniek komt eerst dan de vangst. Hoe wel mijn gids wel mooie vlagzalm en forellen ving. De lokatie was geweldig ondanks het hoge snelstromende water, en dat maakt een hoop goed.
Moet wel zeggen dat het een rare ervaring is om in een waadpak zo'n rivier in te stappen, een waadstok is dan zeker een vereiste.
Nu weer terug in ons kikkerlandje en maar eens het veld op zoeken om het slaan te oefenen.
Mocht je ook eens willen vissen in de Glomma, kijk dan eens op de site van Koppang camping.