Vangsten van het seizoen 2017

Started by Menno_siemensma, January 04, 2017, 09:08:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Plantje

#325
Topic opgeschoond en zoveel mogelijk reacties die over het wel of niet goed weergeven van plaatjes weggehaald. Waren dus vooral reacties van mijzelf :)
Voor technische zaken over het forum verwijs ik even naar: Forum beheer

sjoerd

weer mooie visjes Bert! Zeker die zeebaarzen. Eind september maar weer eens een poging doen.

looland

Vanmorgen, een prachtige start van de dag . Windstil en de stek lag er mooi bij .
Voorn , windes en baars .....lekker gevangen

Plantje


Joey

Mooi watertje.  Ik moet het houden bij de sier vijvertjes in de buurt omdat ik al 2/3 maanden lijd aan een evenwichts orgaan onsteking. Zit de hele zomer al binnen. Ik begin nu weer een beetje beter te worden en ga zo nu en dan vissen.

sjoerd

nog wat snoekbaarsvangsten van afgelopen dagen. Blijft spannend in het donker met zo nu en dan een doffe dreun van een roofblei door de oppervlakte


Scaramouche

Die onderste is een beste Sjoerd! ::goodjob::
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

MartinT

Prachtig die Snoekbaarzen op de vlieg.

guidogast

Heel mooi ja. Zou ik ook wel eens willen proberen!
::agree::

Dick

goed bezig Sjoerd had er ook een paar afgelopen week, mooi werk

PdH

Gisterenavond even kunnen vissen.
15 stuks. Een uitschieter , 20 plus.
grtn, Peter.

Gert

Laatste tijd regelmatig een uurtje 's avonds gevist in de polder. Eerste keer was heel succesvol, maar dat kwam denk ik doordat het gras gemaaid was en er een laagje stuifmeel of zo op het water dreef, waaronder de voorns heel actief waren.
De keren erna ook wel regelmatig een aantal voorns gevangen, meestal van een redelijk formaat.
Bijna allemaal helemaal tegen de overkant aan gevangen, waar ik ze ook altijd "bezig zie". Zodra ik een meter heb binnengestript volgt er nauwelijks nog een aanbeet.
Kleine pheasant tail nimf (#18 of 16) doet het momenteel het best.

jo flyfishing

Vanochtend voor een gesloten poort op de steenen glooing, maar er zaten ook nog baarzen op andere stekken.

"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

MarcelN


Joost S.

Een prachtige, vette vis zeg, helemaal super gezond. Misschien een idee zelfs om de open poort ook ff links te laten liggen, en meteen door naar de 'andere' stek? Haha ;-)

Mooi!  ::goodjob::


Floor

Achteraf niet zo erg dat je het ergens anders moest proberen.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

j.klopper

bij de centrale is toch verboden?

Menno_siemensma


puntgave 25plusser

fintstreamers werken ook op de baarsjes

In groningen is wel helder water te vinden al is het schaars goed. Gisteren weer even dagje met weinig wind mogen pakken en het ging lekker, al was het niet gigantisch, met 2 x een ijsvogeltje en ooievaars in de velden was het mooi werk. :)
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

jo flyfishing

"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

jo flyfishing

stekken genoeg in de europoort, maar ik hou wel van het weidse zicht op de glooing.

Quote from: Joost S. on September 04, 2017, 22:14:45
Een prachtige, vette vis zeg, helemaal super gezond. Misschien een idee zelfs om de open poort ook ff links te laten liggen, en meteen door naar de 'andere' stek? Haha ;-)

Mooi!  ::goodjob::
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

FSCHAMP

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Hidde

Dacht dat het hek alleen met terreurdreiging ofzo dicht zou gaan..
Wat nu weer? Weer een stek dicht.. snap echt niet waarom juist die stek dicht moet..

sjoerd

Ondanks de storm die over het land raast, moest ik toch even naar een watertje waar ik enkele dagen terug een grote karper had gespot.
Met de tweede worp werd mijn vlieg al gepakt en kon ik de vis haken. Het was een schitterende 80 cm schubkarper, die even mocht poseren. Missie geslaagd en dat al na enkele minuten...... :)
IMG]http://i66.tinypic.com/2cosxf5.jpg[/IMG]



sjoerd



nog even een plaatje want deze wilde niet in vorige post(te groot mss?)

Mike

 ::goodjob:: het blijft me verbazen hoe jij elke keer die grote karpers weet te vinden  ::wtf::
Vette vis weer 🖒
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER