Zomaar wat reel geneuzel

Started by Team, November 21, 2013, 15:15:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Team

Kocht op marktplaats zoals ik al vermeld had, een TFO prof.  9ft #5 nieuw handvat nog in plastic, met TFO koker
Zat een reel bij BFR 355 met twee spoelen, een met een WF  lijn  en de andere met een  glaslijn, en dat in een mooie reeltas,    50 euro????  top.

Over de reel, ik heb hem schoongemaakt, hoefde niet maar ik moest hem toch omzetten naar linkshandig,ja ik ben een overpakker, dat was heel simpel, de ratel, een klein palletje naar beneden drukken, en de ratel is uit,de lijnen op de spoel de andere kant uitgedraaid, dat moet ook gebeuren als je overpakker bent,  maar het reeltje is in al zijn simpelheid, nog geen 50 euro zie ik op internet, top het is een BFR  dragonfly 355 disc drag.
Ik kreeg tijdens het prutsen weer een beetje het gevoel van mijn oude Volvo,s van vroeger die konden ook niet stuk van simpelheid. sinds er een berg elektronica in zit, kun je zelf nog geen lampje meer wisselen.Ik heb allerlei dure reels in huis liggen, maar het is goed om weer eens te zien, dat duur niet altijd goed hoeft te zijn . en goedkoop niet altijd slecht. Ben nooit te oud om te leren, dit reeltje hou ik , de lijnen ook,  de hengel gaat weg, 
NUNC  AUT  NUNQUAM