Bijna weer zover

Started by Useless, August 12, 2012, 16:48:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Useless

Pff, vandaag de spullen weer ingepakt voor de komende trip naar Noorwegen. Ga maar 1 weekje en dan denk je niet zoveel nodig te hebben maar op de één of andere manier is het toch altijd weer meer troep dan je in gedachten hebt. Een paar hengels en reels, waadspullen, jack, 3 vliegendoosjes, een paar leaders en wat tippetmateriaal. Waar komt al die zooi dan toch vandaan?
Komende dinsdagvond weg, nachtje doorkachelen, woensdagmiddag oversteken en vanaf donderdag 7 dagen zalmpjes pesten. Dat laatste zal hoogstwaarschijnlijk wel weer andersom zijn; zalmpjes die mensen pesten maar goed, heb er weer ontzettend in an.
Wanneer we terug zijn wordt er vast wel weer een verslagje geschreven en foto's geplaatst.

Sieger

Heel veel plezier Marco... en vang er deze keer een paar....  :D


Sieger

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

.Tom.

Succes en vooral veel plezier,ik wacht vol spanning op je verslag :)

Useless

Quote from: Sieger on August 12, 2012, 16:59:35
Heel veel plezier Marco... en vang er deze keer een paar....  :D

Zal alweer blij zijn met eentje. Twee zou geweldig zijn en alles wat meer is zou helemaal te gek zijn.
Maar ach, je weet het nooit. In de vakantie blijven m'n vissessies beperkt tot 3 hooguit 4 uurtjes per dag. Met vistripjes zoals deze verblijf je vaak zo'n 10 uur per dag aan de rivier dus de kans op een vangst is een stuk groter. Ik ga het wel meemaken. Gewoon lekker genieten en dan zie ik wel wat er van komt.

Cornico

Veel plezier Marco.
Wat dat fotograferen betreft:
Toen ik dit jaar mijn fototoestel niet meer meenam , ving ik.
Beetje bijgeloof misschien, maar als ik jou was zou ik het fotograferen aan Jelle overlaten en de focus alleen op het vissen instellen. ;)

Christof van den Berge

Veel plezier en vangse!!
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Gerrit72


::goodjob:: GOEDE REIS EN VEEL PLEZIER!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

johannes