Prima dag daar in "Overvecht" ofwel http://www.forelvijverderuigenhoek.nl/

Started by ben, June 30, 2012, 19:01:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

Jongelui, vandaag in Utrecht op de nieuwe Forellenvijver De Ruigenhoek geweest, het is echt de moeite waard daar, plenty mooie Forel,http://www.forelvijverderuigenhoek.nl/ helder bronwater, genoeg ruimte voor ons vliegvissers, leuke Kantine, goede bediening en lekkere biertjes van de tap en voor 15 Euro 18 mooie forellen gevangen in 3 uurtjes tijd, om te zien waar en hoe zie hier: http://www.forelvijverderuigenhoek.nl/ Vandaag waren er nog 6 of 7 vliegvissers die allen ook hun visje vingen. Evert en ik komen zeker snel terug, wat zijn de ervaringen van jullie hier?

Hilco

Ik ben nog niet 1 keer wezen vissen , wel tijdens de bouw wezen kijken.
Ik heb een beetje moeite met betalen om te mogen vissen .............

ben

Ach Hilco, die hengel en die vispas heb je toch ook niet gekregen, en voor niets gaat de zon op en bij ons ook niet altijd!!!!!!! Als ik zo in de buurt zou wonen zou ik een abonnement nemen en er vaak gaan vissen, Topforelwater!!!!!!

Mike

Hey Hilco,

Ben je nog nooit op een Forellenwater wezen vissen :o???
Toch een keertje proberen kerel, die paar euries moet toch kunnen.

Misschien kunnen we er een keer afspreken.

Gr, Mike
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

HappyFisherman

Waarom zou je gaan betalen om te mogen vissen? Voor hetzelfde geld gooi je een hengel in de plomp!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

ben

Nou voor dat geld gooi ik geen hengel in de plomp, zonde van die mooie hengel!!!

Hilco


ben


ben

Mensen we dwalen weer eens af, we zijn vandaag bij een heel mooi beginnend reservoir geweest, hebben daar heel veel en heel mooie vis gevangen en als je op een reservoir vist weet je dat dat een beetje geld kost, maar dan vang je ook wat, dit was voor ons een prima dag en horen graag jullie vragen en weetjes aan , want daarvoor is dit Forum toch?????

Hilco

En we moeten daar heel vaak naartoe want die vent heeft alles wat ie heeft er in gestoken dus no way back :(

drefter

Ja dat blijkt wel uit de prijzen die hij door berekend. 19 euro voor 4 uurtjes

W3stland

Ben, heb je aandelen in die vijver of is het echt een walhalla? Zijn er ook minpuntjes?
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

ben

Allereerst: Ik heb geen aandelen of ander belang!!!
Minpunten: Het park is nog niet helemaal AF, maar als compensatie daarvoor vang je nu veel vis, als je in de buurt woont zou ik er zeker een kijkje gaan nemen en gaan vissen!!!!

vliegvisgek

Ben ga wel een keer mee hoor hobby,s kosten geld en ja wij zijn put vissers ben mooi he  ;D ;D ;D ;D netjes hoor wat je ving zitten er ook al grotere op de vijvers daar Ben of mike
en ga er zekers heen een der dagen ;D

Bert J.

Het ligt er allemaal wel weer érg dik bovenop. Op het prikbord ook al...
Zo'n nieuwe powerbait-put heeft natuurlijk wel wat reclame nodig... :)
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Mike

Quote from: Bert J. link=topic=4443. ::foei:: ::foei::msg71141#msg71141 date=1341139275
Het ligt er allemaal wel weer érg dik bovenop. Op het prikbord ook al...
Zo'n nieuwe powerbait-put heeft natuurlijk wel wat reclame nodig... :)

Powerbait is daar ten strengste verboden ::foei:: ::foei:: ::foei::
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Gert

Ach ja, reclame of niet...
Bijna iedereen is toch wel benieuwd naar een nieuwe forellenvijver. En Ben is blijkbaar erg enthousiast.

Op het Prikbord was het de eigenaar zelf die erover begon - dat ligt net ff anders vind ik.

Groet,
Gert

A{b}r{a}xa{s}

Klopt helemaal Gert, als de eigenaar zelf zich zou registreren en reclame zou gaan plaatsen dan zou dat iets anders zijn.
(Hij zou zich natuurlijk kunnen melden als sponsor... kunnen we daar wellicht ook nog eens een forumdag organiseren :) )

Hilco

Ik maak voor iedereen reclame als ie iets begint waar ik plezier van heb .

We moeten niet zeuren maar blij zijn met weer een leuke forelvijver dicht in de buurt.
Ik hoop dat die man daar zijn brood mee kan verdienen !!!!!


Bert J.

Quote from: Gert on July 01, 2012, 13:43:19
Op het Prikbord was het de eigenaar zelf die erover begon - dat ligt net ff anders vind ik.

Groet,
Gert

Dus niet, ene Lars begon erover. Zie topic 'Lekker gevangen'. Soortgelijke topic als hier.
Zo anders ligt het dus net ff niet :)
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

vliegvisgek

wat maakt het nu uit of iemand reclame maakt op deze manier kost al zat tegen woordig
beter zo reclame als die gasten die alles bij mekaar schooien niks mis mee ,en als put visser
ga ik er zeker snel heen powerbait of niet, :D vissen ga ik er toch gelukkig is niet iedereen het zelfde
anders was het wel druk aan de vijvers of elders toch ;D ;D ;D

ben

Jongens, waar hebben we het over, ik ben gisteren naar een mooie forellenvijver geweest waar ik ondanks windkracht 5-6 veel vis gevangen heb, dit wil ik met jullie delen, hier is toch ons Forum voor!!!!! En ik zal er wel weer eens een keer naar toe gaan, mooi man!!!!

Cornico

Dat is allemaal hardstikke mooi.
Een reservoir nog wel . . . .
Nog mooier zou zijn wanneer je er over een jaar nog zo enthousiast over bent.

Hilco

komen ze net voor de feestelijke opening van die vijver ( en het hele park) er achter dat dat park vol met asbest ligt.

balen ..............................

Trouwens die vijver liigt midden in een prachtig poldergebied waar je ook prima kan vliegviissen!!

ben

@Cornico; als niemand er naar toe gaat is ie volgend jaar zeker dicht!!!
@Hilco; De informatie die je nu geeft is wat summier, vertel wat meer a.u.b.????????