Toch nog een visje weten te haken!

Started by LycoWico, December 26, 2012, 19:16:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LycoWico

Na eerder dit jaar prachtig te hebben gevist op de Aa strange bij bocholt dacht ik daar nu nog maar is een keer een poging te wagen.
Echter na zoveel regen te hebben gehad hadden ze in Duitsland de stuw opengezet  ::goodjob:: waardoor het water bijna 1 meter hoger stond als normaal en er niet te vissen was.

Ik besloot maar naar een nabij gelegen dorpje te gaan (Aalten) om daar nog even een lijntje te strekken in de ondiepe slootjes.
Bij aankomst was ik niet heel erg enthousiast aangezien het om de meeste delen maar 2 meter breed was.  ???
Echter (mogelijk door het warme weer) was er zeer veel activiteit aan de oppervlakte ook grote voorns maar ik had alleen de #8 mee.
Na een tijdje vissen wat meer op tenkara vissen leek aangezien ik geen 3 meter kon gooien wist ik toch een kleine snoek te haken dus al met al was het een leuke sessie!


Klein maar gaf toch voldoening in deze moeilijke tijden  :P

Hilco

hoezo klein?  ik vidn het prima vangst  ;D

LycoWico

Opzich voor dit smalle water niets mis mee nee haha!

Normaal zit ik boven de 60 en vang zelden een kleine vis maar deze was van harte welkom in de winter.


Rene V.

Vandaag tijdens het snoeken klapte een baars op de streamer haak 5/0.Niet bang dus.Ik hoop dat de foto mee komt.

Rene V.


LycoWico

Haha die is zeker niet bang! Hoe groot was die ongeveer? Moeilijk te zien op de foto.  :D

weerwolf

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Rene V.

Baars was zo'n 20 a 25cm.

:D ;)
Rene V.

ps.heb weer eens mijn fotocamera opgepoetst en een avond gekloot om foto's te plaatsen,gaat nu toch eens lukken.



A.de Vries sr


harlin

Quote from: LycoWico on December 26, 2012, 19:16:02Na een tijdje vissen wat meer op tenkara vissen leek aangezien ik geen 3 meter kon gooien .....
??? Werpen in de lengte van de sloot nog niet geprobeerd dan?? 
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

bij

Als ik zulke vang zal ik een gat in de lucht springen. Gisteren op snoek alleen kunstaas van een ander gevangen en een tangetje. Geen enkele vis.

Rene V.

Vandaag nog even gaan snoeken.Uren lang niets gezien,er stond ook geen wind wat al niet zo goed is.Toch op het laatst nog enige aktie met dit resultaat van 76 cm.


GroetRene V.

jelle

dat is een mooie snoek, ruim 20 cm langer dan welke ik gevangen heb vandaag ::goodjob::
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Dirty Harry

#15
Dat is een mooie vis!, ik hoop morgen zelf ook nog ff te gaan alleen jammer dat hier door de vele regen het water erg troebel is geworden.

Gerrit72





Rene V, mooie dikke (kuit?) vis  ::goodjob:: Mooi man!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

R.S.N Flyfisher


maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

wouter veuger

mooie vadsige snoek rene!

bij mij is het wat stilletjes,helaas ook erg troebel water hier,in 3 ochtendjes slechts een snoekie gevangen,maar je het is niet altijd feest... 8)

Canadian_Streamdance

 ::agree:: wat een dikkerd mooi hoor!