Welkom Glomma Edje

Started by Vliegvissers.nl Team, June 16, 2018, 09:39:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Glomma Edje welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


MarcelN


Jan

Ook van mij welkom Edward!

Gerrit59


Jan

Weet niet wie jij bedoelt Gerrit, maar de Glomma Edje die ik ken en die ik hier welkom heet is Edward Scholten, een Nederlandse vliegvisser, die al weer een hele tijd geleden met z'n vrouw naar Noorwegen is vertrokken en daar één van de vrijwel tegenover elkaar gelegen campings, de Koppang camping, heeft overgenomen en de loop der jaren weer opgebouwd en verfraaid.
Het andere camping terrein is overigens verdwenen en op die plaats zijn allemaal nieuwe, fraaie , vrijstaande huizen gebouwd.
Als mijn herinnering juist is was die Edward hier al eerder ook een tijdje aanwezig op dit forum.

Gerrit59

We hebben het over dezelfde persoon Jan..... :) :)

Marco B

Hey Edward,
Ook een beetje last van het Heintje Davids syndroom  ;)?

Ik had het plan deze maand nog even langs te komen maar ben bang dat dat mijn gezondheid iets andere plannen met mij had. Maar wie weet.... de zomer is nog niet voorbij!
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!