Goed nieuws!

Started by Inderk, January 03, 2015, 22:57:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Inderk

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


wouter veuger

Mooi zo,dat er nog maar vele mogen volgen dit jaar!

Bone F

Super die aanpak in 1e lijn. Nu maar hopen dat het een heel  serieus vervolg krijgt en ereen flinke poeier uitgedeeld wordt. Hopenlijk een economisch delict dan kunnen ze hun borst nat maken so to speak. ::grrr::
grt Frans

MarcelN

Mooi werk hoor, en lekker geplukt ook ::goodjob:: auto en bootje weg helemaal goed ::agree:: nu ben ik wel benieuwd wie of 'wat' het was... :-X

Jh


FSCHAMP

Voor het eerste artikel is het goed en slecht nieuws, goed nieuws dat ze gepakt zijn, slecht nieuws want er waren veel dode vissen.

Het tweede artikel is enkel goed nieuws als de boycot blijft aanhouden en Roebel blijft dalen.

Maar al bij al gaat de weegschaal van Vrouwe justitia in de goede richting  :D :D
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

sjoerd

Goed nieuws??? Elke week ging er volgens die Damstra een vrachtwagen vol!!!! voorns naar Rusland.
Klik je even op dat filmpje van hem dan zie je ook nog eens dat er levende baarzen in een krat worden gedumpt.
Vis je met één levend visje: 320 euro boete ivm dierenmishandeling  en zo iemand......???
Hoe krom kan de wetgeving zijn.
Bovendien gaan er nog steeds  duizenden kilo's grote voorns(zij praten in het interview liever over voorntjes) wekelijks ons water uit.


Sjoerd


Gerrit59

Inderdaad, heel goed nieuws.
Maar nu het vervolg...... Als ik vanuit Friesland hoor hoe gemakkelijk ze er bij de rechter mee weg komen, dan baart dat meer zorgen.......

Gerrit

FSCHAMP

@ Sjoerd : dat was wat ik bedoelde met goed en slecht nieuws.  De schade, die aangebracht wordt, vraagt nog jaren voordat het hersteld is en het gaat nog steeds door.

@Gerrit : hoe komt het dat er bijna geen vissende rechters zijn? Anders zouden die wel anders oordelen denk ik.

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Beertje

Ja Sjoerd, een vis met een haakje in zijn bek is veeeeel!!! erger dan stikken in een net of aandek van een vissersschuit.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Jh

De Russen werken niet mee en nu ook een procedure verloren, maar straks weer vis in het IJsselmeer.

http://www.lc.nl/friesland/ecoregio/visgroothandel-verliest-van-rabobank-18791303.html


maurice

 ::goodjob:: politie.

Dit soort dingen wil ik wel vaker lezen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Joost S.

Jammer dat alles eerst helemaal kapot gemaakt moet worden, voordat er maatregelen komen.

Maar goed, beter laat dan nooit.