Vacantie Vorarlberg oostenrijk

Started by drefter, July 20, 2011, 15:40:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

drefter

Ik ben dus 2 weken in oostenrijk op vacantie geweest eerste week wezen kijken waar er eventueel gevist kon worden tweede week een aantal maal wezen vissen was super mooi daar en ook mooi weer dus wat wil je nog meer waar ik het eerst gevist heb is op de alvier bach een snelstromende rivier 20 km vanaf de camping in het branderdal daar een dag gevist en er 9 gevangen het is er trouwens wel ff wat anders als duitsland hier een aantal fotos.
















een paar dagen daarna ben ik op 2000 mtr op een paar berg meertjes wezen vissen was heel mooi daar stond ook een zwitser te vissen heb ik een leuk kontakt mee gehad en vliegen uitgewisseld
hier weer een paar fotos










weer een paar dagen later ben ik op de lunnersee wezen vissen dit was op 2300 mtr en een sport opzich met de auto om hoog toen met de kabel baan en toen nog een uur lopen en ik kan je inmiddels vertellen dat was geen vlakke weg heb behoorlijk moeten klimmen en klauteren met al mijn vis spulletjes. hier een paar fotos


de weg er naar toe


het vervoer middel



foto van boven even parkeerplek weergeven



de weg naar de vis plek


kijk je naar beneden zie je dit  hoopvol verder dus










even laten zien met de sprinkhaan






Mr. Tinus

Mooie beelden en ook mooie vissen.....
Blijft erg mooi Oostenrijk  8)

Hoe zat het vergunning technisch ? (prijzen
En hoe waren de vangsten in de bergmeren ,  moeilijk vissen of viel het mee ?

drefter

Prijzen waren goed te doen de alvier bach 20 euro voor een dag  de berg meertjes 19 euro voor een dag kraak helder water droog wel bijten maar niets kunnen verzilveren met nimf 6 gevangen  de lunnersee bergbaan 9.80 euro vis kaart voor een dag 15 euro.

HappyFisherman

Mooi man! Kun je er weer even tegenaan ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

christianvt

Erg mooi Martin! Mooie locaties en vissen! ;D Bedankt voor het delen!

harlin

Quote from: drefter on July 20, 2011, 15:40:23
het is er trouwens wel ff wat anders als duitland hier een aantal fotos.

Mooi om het zo even te zien, maar wat bedoel met het verschil met Duitsland?
Het vissen op zich, het klauteren  of omgeving?
Wat vind je leuker om te doen, of er te zijn?
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Forelletje

Mooi verslag Martin en prachtige omgeving .
Oostenrijk blijft geweldig om te vissen je kan er alle kanten op de meertjes het snel stromende water[wat mijn voorkeur heeft ] gewoon prachtig .
De mooiste stekken daar moet je wel even voor lopen maar dan heb je ook wat .


Richard

drefter

Nee harry gewoon het hard stromende water is wel anders als duitsland moet je het een en ander op aanpassen  je vliegen wel ff wat zwaarder maken.

Gr Martin

greg

Mooi hoor Martin, wat een omgeving!

vliegvisgek

ja dat is wel wat anders dan forel put wat mooi man echt mooi volgend jaar naar oostenrijk staat echter zekers op mijn lijstje
had ik nog een vraag martin heb je meschien wat meer info qwa viskaarten en info over waar precies vast bedankt als je dit wil delen ;D

vliegvisgek

als het goed is heb je pm martin vast bedankt he ;) ;D :P

maurice

Super hoor Martin.
natuur,vis alles.
mooi aantal gevangen vissen hoop op 1 deze vakantie.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

weerwolf

Mooi man, zo mag mijn achtertuin er wel uitzien. Maar goed dat zou ten koste gaan van het gezinsleven. ;)
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Gert

Mooi hoor Martin!
Maar ik dacht dat je (ook) naar Gerlos zou gaan?
Ben benieuwd waarom dat het niet geworden is. (Want wij gaan in september wel....).

Groet,
Gert

Rossie69

zowhee mooie plaatjes met dikke vissen ook apparte tekenningen.
en op de hoppert :)

gaat je daar beter af,als op een putje ;)

maar goed naar de zin gehad met z,n beide.

prachtig Martin

johannes

verslag over het hooft gezien maar is heel mooi daar

vraag die bij me opkomt is het daar ook dat de visserij beter wordt naar mate je verder van de weg komt?

Practige visserij.




drefter

Gert het verhaal camping he en dan dat daar veel wateren verpacht zijn aan hotels en de prijzen die daar dan gelden voor een dag

Johannes dat zou ik niet weten dit waar ik geweest dat is voor meerdere mensen een uitdaging want het ziet er zwart van de vissers aan het stuwmeer

hendri

super mooie foto's en vissen! hele mooie omgeving zeg! en ja op[ dat water mag je idd je vliegen wel ff flink verzwaren.