Rust zacht lieve Scott Part 2

Started by HappyFisherman, April 29, 2012, 19:56:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

HappyFisherman

1x raden, brammetje is nog steeds niet blij!!!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

Op zich een prestatie Bram, je hebt een scott en eigenlijk heb je hem langer niet dan wel  ::wtf:: ::ban:: scott!!!
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Bekeerling

Kansloos zeg, die gasten zullen wel failliet gaan op korye termijn als ze zo met hun klanten omgaan!  ::wtf::

weerwolf

Er zijn budget merken met een betere garantie

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Rena

Heb ook een Scott hengel en had een vraag een paar jaren geleden, zit nog te wachten op antwoord :(
De Scott SES die ik heb is een fijne hengel maar Scott klantenservice is k*t, daarom voor mij nooit geen Scott meer.
Ben overigens niet de enige, heb dit van meer mensen gehoord...

HappyFisherman

De dealer is er ook al behoorlijk flauw van... Maar idd Roelof, langer niet dan wel bij mij in de schuur. Zo blijft ie nog wel een beetje nieuw ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Heintje Davids

Zit zo te horen nog weinig Scott in?  ::lach::

Nee hoor Bram, hoop dat het binnenkort eindelijk geregeld is want dit is ronduit bezopen en getuigt niet van veel respect voor de klant.

HappyFisherman

Quote from: Heintje Davids on April 16, 2013, 13:39:45
Zit zo te horen nog weinig Scott in?  ::lach::

Mocht Kim Jong-un toch iets laten schieten, dan mag ie van mij als 1e Montrose Colorado wel uitkiezen ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

gewoon met de vuust op de tafel houwen en de centen terug haaln
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Jan Damman

#34
Er is voor Scott in Europa  sinds anderhalf a twee jaar een officieel service en repair center in Noorwegen, en daar gaat het stukken sneller.

Moet voor jou zeker een makkie zijn Rena.

flyfisheurope.com
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Team

Quote from: Jan Damman on April 16, 2013, 17:17:36
Er is voor Scott in Europa  sinds anderhalf a twee jaar een officieel service en repair center in Noorwegen, en daar gaat het stukken sneller.

Moet voor jou zeker een makkie zijn Rena.

flyfisheurope.com


Jij  bent ook een scott, Jan maar dan zonder rokje , heb je met TFO geen last van
NUNC  AUT  NUNQUAM

Rena

Quote from: Jan Damman on April 16, 2013, 17:17:36
Er is voor Scott in Europa  sinds anderhalf a twee jaar een officieel service en repair center in Noorwegen, en daar gaat het stukken sneller.

Moet voor jou zeker een makkie zijn Rena.

flyfisheurope.com

Het ging niet over een schade of breuk, de hengel is nog heel... gelukkig :)
Gewoon het feit dat je geen antwoord krijgt op vragen over hun product :(

HappyFisherman

Ben al eerder met hun aan het mailen geweest en opeens hield de communicatie van hun zijde op. Gewoon asociaal...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Arno

Bram heb je hem via Peter naar Scott gestuurd of gewoon zelf???
anders Peter vragen of hij niet een goede aanbieding kan maken voor een andere.
heb ik met mijn #6 ook gehad 3 maand gewacht en toen gezegd tegen Peter of hij geen vervanger had voor weinig.
ben toen voor 100 euro over gegaan van een A naar een G2

Gr Arno