vissen hof van saksen

Started by merijn1982, October 26, 2014, 18:38:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

merijn1982

Ik ga met mijn gezin over drie weken naar het landal park hof van saksen in drenthe. Nou vroeg ik me af of iemand bekend is met het ( vlieg ) vissen aldaar.
Tight lines!!

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Beertje

@ Maurice, Nou.. en... vertel verder!
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

maurice

Het park zelf was 3X niks om te vissen, omgeving zou in die mooie natuur wel wat kunnen bieden maar weet ik zo niet.
Maar dat kan nu verschillende eigenaren en jaren later wel anders zijn op het park.
Ik heb toen genoten van de wandelingen met de boswachter en door het boomkronenpad.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Inderk

Rij naar Borger en ga van daaruit richting Stadskanaal. Als je Borger net uit bent, kom je over het kanaal "Buinen-Schoonoord" prima viswater met mooie snoek en voorn. Met een beetje geluk weet je daar ook nog winde te foppen. want dat is een bovenloop van de Hunze.

Anders richting Rolde rijden, ga de provinciale weg op richting Veendam en neem afslag Gieterveen en je bent bij de Hunze.
Waar het nu prima snoeken is.

Of...... ga richting Rolde en rij naar Assen via de provinciale weg, neem afslag Assen en ga richting het TT circuit, sla vlak voor het circuit rechtsaf richting Witten, op de driesprong rechts, eerste weg links en weg volgen.....manege voorbij... twee drempels over en dan rechtsaf en je bent bij één van de mooiste vliegvisplassen van Nederland Baggelhuizen  8) 8) 8)
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


merijn1982

Bedankt mannen! Heb iig wat opties.. mocht ik ff wst langer weg van het gezin kunnen zijn er opties zat zo te lezen:-)
Tight lines!!

Marksman

Ik heb daar wl eens een aantal voorns en baarzen gevangen in een klein vijvertje tussen de huisjes in. Of dit mocht weet ik niet maar was wl even leuk.

merijn1982

Ok... zit dus ook wel vis op het park zelf. Dank je marksman
Tight lines!!

sjoerd

We zaten enkele weken terug op een park bij Groenlo. Mooi aan het water.
Er zat wel vis maar elke dag ook een aantal aalscholvers!! Ik heb eigenlijk
alleen maar hele kleine visjes zien springen en enkele karpers maar daarvoor had ik
mijn spullen niet bij me. Je zag mooi de bellensporen van de azende vis. Daar had ik wel eens
een zalmeitje naast willen deponeren. :)

Sjoerd