sLOVEnie.. de aftrap van 2012

Started by Sloveniawalking, May 22, 2012, 13:38:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

devliegvisser

Beste vliegvissers,

Ik ben twee weken in het noorden van Istrie op vakantie en in contact gekomen met Sloveniawalking  (Handig biblioteken met internet). Ik had het geluk dat Sloveniawalking ook net twee weken in Slovenie in het gebied van de Soca was. Gisteren met Sloveniawalking afgesproken in Bonin en een dag wezen vissen in het gebied van de Soca. Wat een fantastische ervaring en dag!!  ;DMooie regenbogen gevangen in een van de mooiste gebieden van Europa voor vliegvissers. Sloveniawalking kent het gebied heel goed en heeft mij meegenomen naar idylische plekken midden tussen de bergen. Zoveel verschillende soorten forellen gezien en unbelievable groot en oja ook nog een mooi aantal gevangen. Niet te geloven dat je water gewoon kan drinken wat de rivier instroomt. Sloveniawalking kent niet alleen het gebied goed maar is ook een uitstekende vliegvisser (Tenkaravisser)Ik had niet zoveel met Tenkaravissen maar kan me nu goed voorstellen hoe mooi dat is. Het is echt jagen en zoeken van pool naar pool. Hij vangt ook nog meer met Tenkara maar dat ligt meer aan mijn eigen techniek denk ik.  ;) Ik kan de fotos hier niet in de bibliotheek uploaden maar die komen nog. Als je een keer in Slovenie wilt gaan vliegvissen neem dan contact op met Sloveniawalking. Hij weet heel veel over het gebied en de verschillende vistechnieken. Ik heb er ernorm van genoten en ga zeker nog voor een langere periode terug. (Het is maar 11 uur rijden naar dit vliegvisparadijs)


Groetjes,

de vliegvisser