MvG streamer

Started by merijn1982, January 09, 2014, 22:07:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

merijn1982

De laatste streamer voor het weekend gebonden. Hopen op een btje weer zodat ik e.e.a. kan testen. Noem deze maar de micheal van gerwen streamer. Heeft ook een groen jasje en is ongeveer 18 cm lang ( 180!! mm ) haha, ach hij is groen met wit. Heb voor het inbinden onder het groene haar eerst met rood hertehaar een kopje gemaakt zodat het haar hopelijk mooi wijd blijft bij zweven en samenkomt bij het strippen dit heb ik nog een keer herhaald bij het voor de tweede keer inbinden van het haar. Idee was goed. Nu kijken of het in de praktijk ook zo werkt:-) hopelijk loopt ie ook lekker ondiep voor paar ondiepe vijvers in de buurt..
Tight lines!!

merijn1982

En de streamer natuurlijk....

Tight lines!!

maurice

in nie gif groen!!!!!
::bbq:: ::proost:: ::proost::

merijn1982

Is het wel maurice. Is alleen niet duidelijk door het slechte licht:-)
Tight lines!!

JB

Kan geen MvG streamer zijn, MvG heeft nl een kaal koppie ;D

Voor de rest niks mis mee  ::goodjob::
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

FSCHAMP

Mooie streamer  ::goodjob::
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

merijn1982

Tight lines!!