Het einde van het seizoen

Started by gijsie20, October 16, 2015, 23:20:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gijsie20

Vandaag een laatste dagje Duitsland gepakt, het seizoen stopt ook daar na dit weekend.

Om 9 uur aangekomen, en direct in mijn waadpak gehezen en hup het water in. Het water stond gelukkig weer wat lager dan een paar weken geleden, en was behoorlijk helder. Koud...dat was het wel zo met 6 graden de hele dag boven water!

Het werd uiteindelijk een prachtige dag door de vangsten en de omgeving. De ijsvogeltje vlogen weer heen en weer, een eekhoorn die druk bezig was eikels te pakken uit de takken en op zn gemakje aan het opeten was. Bomen die van geel tot rood kleuren in dit jaargetijde.

Uiteindelijk ergens in de 30 forellen gevangen..niet echt bijgehouden, maar het was mooi zat. Veel met de droge vlieg, zag veel forellen azen op sedges! De grootste zal ongeveer de 40cm hebben aangetikt.

Hierbij wat sfeerbeelden.

Tot over 6 maanden maar weer  :(








Gijs

FSCHAMP

Inderdaad een mooie afsluiter van het seizoen op de rivier.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jan Damman

Goeie afsluiting van een mooi seizoen Gijs.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

maurice

Ziet er zekers mooi uit.
Mooie vis ook.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Bone F

Je kunt nog ffe doorgaan hoor op de Sure/Saur camping Bissen Heiderscheidergrund. Je mag niet op forel vissen lees meenemen.

gijsie20

Voor mij persoonlijk houdt het eind september/ 3e week oktober op.
Zoals de meeste verenigingen voor schrijven mag er dan niet meer worden gevist op forel, en is het seizoen gesloten. Volgend jaar weer..


De discussie over niet op vissen/ niet meenemen ga ik niet weer beginnen.