8 januari 2012

Started by dartmayor, January 08, 2012, 16:58:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vliegvisgek

mooi gedaan hoor jongens maar wat ik dan vreemd vind als joost een keer forel vangt met de vlieghengel (gebeurt soms) dan vertelt hij echt niet wat voor vlieg hij er aan heeft ja de joling of zo ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

hey joostje waneer een wedstrijdje om een br worst  :P

ben

Word je veel te dik van !!!

Hilco

nou, ik heb die vlieg eens goed bekeken , maar nu weet ik waarom ie Gorden heet :-\.


vliegvisgek

maakt niet uit Ben eten en hobby kosten beiden geld dus zolang het kan geniet ik er elke keer weer van  ;D ;D ;D ;D ;D ;D oh wat mooi dat vissen met vlieglat

ben

Denk maar niet dat ik elke dag rauwe wortelen en komkommer eet!!! Trouwens een koud gerookte Zalmforel is af en toe niet te versmaden, lekker Chablisje erbij, helemaaal TOP

vliegvisgek

sorry dat lust ik nietben zalm bahhhhhhh zelfs niet koud gerookt nee ik ben meer van de gehaktballen en Mc leuk met de kids

HappyFisherman

Die Gordon zat idd wel aan de achterkant ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Hilco


ben

Ach wat om hoog komt, zakt ook wel weer!!!

Arno

Vanmorgen stond het water toch zeker alweer een halve meter lager daar
ik heb bij het postkantoor gevist daar ligt het vol met vis, heb zeker 10 vissen vals gehaakt daar
en nog een paar mooie voorns en windes gevangen.
ik heb me prima vermaakt daar

Gr Arno

Useless

Hilco, kan het zijn dat ik je vandaag bij Ton Temming in de winkel hebt gezien? Je was volgens mij op zoek naar een vliegendoos. Leek me ook een stuk makkelijker dan nymphen in je muts bewaren  :).
Realiseerde het me eigenlijk pas toen je al weer weg was dat ik je (denk ik) herkende van de foto's op deze site.

Hilco

Quote from: Useless on January 10, 2012, 18:14:05
Hilco, kan het zijn dat ik je vandaag bij Ton Temming in de winkel hebt gezien? Je was volgens mij op zoek naar een vliegendoos. Leek me ook een stuk makkelijker dan nymphen in je muts bewaren  :).
Realiseerde het me eigenlijk pas toen je al weer weg was dat ik je (denk ik) herkende van de foto's op deze site.

Ja, klopt helemaal !!!!!!!!!! en jij kwam daar je hengel laten maken?

Useless

Nope, nieuw Geoff Anderson warmtepak gekocht. Donderdag weer een dagje snoeken op Ankeveen en ben het een beetje zat om het koud te krijgen.

Sieger

Quote from: Useless on January 10, 2012, 20:54:39
Nope, nieuw Geoff Anderson warmtepak gekocht. Donderdag weer een dagje snoeken op Ankeveen en ben het een beetje zat om het koud te krijgen.

Is een mooi pak... Had er ook al naar gekeken.... Zaterdag aan....  ;D


Sieger

Hilco

wordt koud zaterdag en zondag.

Prettige winkel en leuk dat Ton er zelf ook was.

heb een mooie houten vliegendoos gekocht ( ik wordt morgen 51 en  de vrouw zei " ga maar even  naar Temming"  :-*)

Useless

Quote from: Hilco on January 10, 2012, 21:05:44
wordt koud zaterdag en zondag.

Prettige winkel en leuk dat Ton er zelf ook was.

heb een mooie houten vliegendoos gekocht ( ik wordt morgen 51 en  de vrouw zei " ga maar even  naar Temming"  :-*)
Vind het inderdaad een prettige winkel. Ik kom er eigenlijk alvanaf het begin van zijn bestaan en heb in de loop der jaren diverse (splitcane)hengels door Ton laten bouwen. Ik ken ook niemand die zoveel verstand heeft van het ontwerpen van blanks. Hij zal niet voor niets adviseur zijn voor Orvis. Vond het vandaag wel leuk; ik kwam Jeroen Wöhe tegen die normaliter als visgids in Canada woont en werkt. We schrijven allebei regelmatig voor de zelfde website maar hadden elkaar nooit ontmoet.

Excuus dat ik je niet meteen herkende (volgende keer een roze vlieg in je voorhoofd prikken svp  ;)) en voor morgen alvast een mooie verjaardag gewenst.

Enne Sieger, kan je het Anderson pak rustig aanbevelen. Kost op dit moment een habbekrats. Hoewel habbekrats is ook niet helemaal waar. Het blijft een hoop geld maar in vergelijking met de nieuwprijs is het echt een "koopje". En van wat ik heb gezien is het de prijs helemaal waard.

Sieger

Zal het zaterdag eens bekijken....  ;)


Sieger