ff voorstellen

Started by hilly-billy, May 01, 2014, 21:51:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hilly-billy

 ::new::
ik wil me even voorstellen.
mijn naam is patrick, woonachtig in overdinkel (oost Nederland).
leeftijd: 34 jaar
Vorig seizoen heb ik een paar keer geworpen met de vlieghengel #5,#6 vision zulu gekocht bij Van Benthem,
toch naderhand weer tijdje laten liggen, weer even wat anders gedaan karperen/spinnen.
Dit jaar toch weer opgepakt vandaag verdere uitrusting aangekocht zoals vest, en alles wat men nodig is als basis in en op het vest :)  vandaag dan ook een nieuwe lijn erop gezet van vision presentation2 wit/blauw.
paar mooie nimphen, droge vliegen erbij heerlijk gevoel om dat thuis even goed te bekijken, boek gehaalt van vissen en vangen met de vlieg leuk leesvoer.
verder zal ik hier en daar nog wel veel vragen hebben maar dan zit ik hier wel goed. :)

merijn1982

Welkom! Vragen stellen kan altijd. Kennis genoeg hier!
Tight lines!!

Sieger

Welkom Patrick,

Veel plezier hier. Je woont voor het vliegvissen in een heel mooi stukje Nederland....

Vragen kan altijd, maar gebruik vooral ook de zoekfunctie... Er staat echt heel veel info op dit forum..



Sieger

hilly-billy

ben al veel topics tegen gekomen waar ik zelf ook al tegen aan ben gelopen, en zal ook zkr mijn bevindingen posten.
Vandaag gewoon gevraagd bij de sportvis zaak voor vliegvisles, krijg je als antwoord geen probleem even aangeven wanneer je kan en we gaan kostenloos naar het water kijk dat vond ik wel mooi om te horen.
ik hoop dan ook dit seizoen op een paar leuke vangsten mocht het niet zo zijn is ook niet erg want heb er echt lol in en word er rustig van.

Arie de Vries

Hoi Patrick, welkom hier
Groet, Arie

merijn1982

Fijn dat ook de winkelier je wilt helpen!! Misschien is een vliegvisvereniging in de buurt ook wat voor je?? En anders eens vis het forum hier of via bijv. Facebook afspreken met een vliegvisser uit de buurt. Je zal zo veel leren en de vangsten komen dan ook wel! Het is een fantastische manier van vissen waarbij ik ook elke dag nog wel weer iets nieuws ontdek, lees of leer
Tight lines!!

Mike

#6
 Welkom !

Maar waarom wonenen nieuwe vliegvissers altijd ergens aan de andere kant van Nederland en niet gewoon in Utrecht >:(
Ik vind het altijd leuk om mensen op weg te helpen maar mensen wonen allemaal op plekken aan de andere kant van Nederland.

Jij ook weer, Overdinkel ??  ::wtf::

Maar ff zonder gekheid,  ;D welkom en veel plezier met het verkennen en ontdekken van deze fantastische hobby.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

HappyFisherman

Welkom Patrick en vulle wille op't forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Beertje

Welkom Patrick, veel plezier op dit forum. ::goodjob::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

maurice

Zijn toch weer die Tukkers die zich voorstellen.
Welkom en veel plezier op het forum.

Met welke winkelier ga je naar de waterkant?

Als je kunt en wat wilt leren geef je op voor de tour de OV 6,
Buiten een paar gezichten komt er veel kennis die je op weg kunnen helpen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

hilly-billy

een goede vriend van frank van benthem helpt nog steeds zo nu en dan in de winkel zijn dochter gaf aan dat als ik tijd had een afspraak kon maken met nog 1 of 2 erbij. gezellig en leerzaam.


hilly-billy

Quote from: maurice on May 02, 2014, 09:15:16

Als je kunt en wat wilt leren geef je op voor de tour de OV 6,
Buiten een paar gezichten komt er veel kennis die je op weg kunnen helpen.

tour de OV 6? is dat een event, wedstrijd of wat kan ik me daar bij voorstellen.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

Quote from: hilly-billy on May 03, 2014, 10:50:48
tour de OV 6? is dat een event, wedstrijd of wat kan ik me daar bij voorstellen.

Een dagje met lotgenoten kun je het noemen.
Lekker een dag zeuren, drammen, vissen en steeds weer bij leren.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

hilly-billy

voor tour de ov 6 moet ik even kijken of het kan, ben vrachtwagen chauffeur groente/fruit en zit nu ook in een behoorlijk drukke periode. :)

maurice

Geen probleem, iedereen is welkom als hij of zij kan.
::bbq:: ::proost:: ::proost::