Werp leer, lol,oefen "hengel"

Started by rena, December 17, 2012, 16:09:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rena

Leuk dingetje om het werpen te verbeteren, te leren werpen of gewoon voor de lol; de Orvis Practicaster...
... en het mooie is, het werk nog ook ::top::

Heb er vandaag veel succes mee op kantoor :D

Hilco

zie je wel   je kan makkelijk zonder reel  8) paar lussen in de hand en je kan in ieder slootje vissen. ::goodjob::

omfgimpro

het werpt wel fijner zonder reel vind ik, alleen erg praktisch is het niet met 20 meter vliegenlijn in je jaszak.

Hilco

op een hoop wateren is 20 meter al te veel ............(dus niet altijd he )


Gert


Jasper

Check ook even de Redington Form rod. Met custom gemaakte vliegenlijn erbij. Superleuk speleding.
Ik oefen zelf af en toe voor de deur op een grasveld en op mijn werk ben ik al druk.genoeg, dus ikzelf heb 'm vooralsnog niet gekocht, maar hij is leeeuuuk!

fly only

ok, jasper

ik had mijn twijfels bij de redington. Wel een leuk cadeau voor onder de boom dus?
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

fly only

Hilco,

Ik dacht dat je tegen lussen was in je vliegenlijn en tegen geleideogen op de stok. Ik begrijp dat je purist af bent? ;D

groet
ad
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

Jasper

Ik denk van wel. Als je plafond niet te laag is en je van oefenen houdt. Of als je een lange tuin hebt...

Quote from: fly only on December 18, 2012, 18:54:34
ok, jasper

ik had mijn twijfels bij de redington. Wel een leuk cadeau voor onder de boom dus?

Hilco

Quote from: fly only on December 18, 2012, 18:59:29
Hilco,

Ik dacht dat je tegen lussen was in je vliegenlijn en tegen geleideogen op de stok. Ik begrijp dat je purist af bent? ;D

groet
ad

Hahahaha  nee hoor , met de Tenkara hengel zou ik purist kunnen zijn , maar ik heb met een dergelijke hengel
4,9 voet met ogen en zonder reel   samen met Pascal gevist en het ving gewoon goed..........

Ik vind het gewoon leuk om per definitie alles in twijfel te trekken , ongeacht wat de gevestigde orde ook beweert.
Het geeft mij de kans om te leren waarom iets zo gaat, en anderen kunnen kijken of het nog wel goed is wat ze doen , en open staan voor vernieuwing of zelfs verbetering.

stilstand = achteruigang

weerwolf

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.