Welkom Leanard

Started by Vliegvissers.nl Team, August 04, 2015, 23:03:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Leanard welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Leanard

#1
Beste forumleden,

::new::

Ik ben van 1956 en vliegvis ongeveer 39 jaar, met een tussenperiode van 2 jaar bijna niet de vliegenlat gehanteerd te hebben.
Naast vliegvissen, besteed ik mijn tijd ook aan vliegjes strikken en hengelbouw (behalve splitcane). Daarnaast vind ik het spin-vissen en dropshotten leuk om tussendoor te doen. Maar vliegvissen en alles wat daar omheen zit, is mijn grote passie.
Ik geef daar ook geregeld les in voor diverse belangengroepen en op diverse beurzen.
Catch and Release vind ik erg belangrijk, zodat de gevangen vis het liefst, ongeschonden weer in zijn element kan zijn, zonder nadelige gevolgen.
Omdat je eigenlijk nooit "uitgeleerd" ben in het vliegvissen, vind ik het leuk om zelf kennis te vergaren en mijn kennis aan anderen (waar mogelijk) te geven.

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Vliegvissers.nl


HappyFisherman

Welkom Leanard en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...