Welkom Eenvliegvisser

Started by Vliegvissers.nl Team, July 30, 2015, 13:31:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Eenvliegvisser welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Eenvliegvisser

Hoi allen,

Even voorstellen.
Mijn naam is Arjan en woonachtig in zuidwest Brabant.
Lid van meerdere verenigingen maar de belangrijkste is toch wel vva De Buzzer van HSV Het Spanjooltje.
Hier bezoek ik de clubavonden en vind ik andere "verslaafden" om gezellige visdagen te beleven.

Want verslaafd kan ik mij wel noemen. Ik vis een a twee keer per week. Probeer ook zelf insecten op een haakje tot leven te brengen. Al dan niet aan de hand van boeken en/ of internet.
Nu dan ook op dit forum. Ik hoop hier de nodige info te kunnen vinden maar ook te delen.
Ben nu zo'n drie jaar aan het vliegvissen, de ervaring dan ook nog beperkt maar begint langzaam aan te komen. Gelukkig is er nog heel veel te leren!

PR's hou ik niet echt bij, maar pas geleden een ruisvoorn van ca. dertig cm mogen vangen, dat maakt je dag toch echt wel top!
Verder geniet ik gewoon van ieder vismoment. Van het slap gehouwoer van je vismaten en van dat ene prulvoorntje van enkele centimeters wat toch nog bovengehaald kan worden op zo'n taaie visdag onder lastige omstandigheden.
Maar zeker ook van onze concurrent de fuut die je als een torpedo onder water ziet jagen.

Bedankt en tot ziens op het forum.
Houdoe




maurice

Welkom.

Een die geniet van alles is een ware visser.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Troutbuster

Welkom Arjan, we komen elkaar vast wel eens tegen!!

Veel plezier hier en wellicht tot kijk

Gr

Jan
"Petri Heil"


Team

Welkom en veel plezier op het forum
NUNC  AUT  NUNQUAM