Eerste keer vliegvissen met de #3

Started by bartkoper85, December 21, 2014, 15:12:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bartkoper85

Vandaag ben ik door Wouter op sleeptouw genomen om te proberen wat voorns te vangen op de vliegenlat.
Mijn verwachting was eigenlijk dat ik alleen zou gaan werpen, prutsen en continu opnieuw optuigen. Niets van dit alles was waar. Het ging me heel goed af en met kleine tips van Wouter ging het ook steeds beter.
Ik heb vliegvissen altijd voor ultieme sportvisserij aangezien en vanaf vandaag kan ik meepraten: wat is dit GAAF!
Na 1 van de eerste worpen mocht ik mijn eerste vis op de vliegenlat al landen. en dit was niet de laatste. Samen wisten we vandaag een vis of 60 te landen.
Ik ben verkocht!


Wouter bedankt!!! ::goodjob::



[url=https://flic.kr/p/qu9PJM]

Gerrit59

Bart,

Mooi dat je eerste ervaring zo positief uitpakt. De rest komt vanzelf wel.
Nu nog met Wouter achter de groenjassen aan!

Gerrit

maurice

Leuk dat je verkocht bent.
Top dat je gevangen hebt.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger



Sieger

merijn1982

Top!! Goed bezig en welkom bij deze verslaving:-) en wouter top dat je dit doet ::goodjob::
Tight lines!!

GJ

Super zo'n eerste ervaring! Hier kom je nooit meer vanaf :)

wouter veuger

Was gezellig bart!

Leuk dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen,en om te zien dat het virus toesloeg!

Dat er nog maar vele vlieghengel vangsten mogen volgen... ::agree::


Gerrit59

Wouter,

Ik ga er van uit dat les 2 voor Bart is:  hoe laat je deerhair divertjes zwemmen!

Gerrit

FSCHAMP

#9
Een nieuwe vliegvisser is geboren,  ::goodjob:: Wouter.

Bart, eens de verslaving is toegeslagen, dan is het meestal voor het leven, want afkicken wordt zeer moeilijk. Goed gedaan voor een beginner. De tweede sessie wordt alleen moeilijker om te evenaren met de eerste sessie als die zo goed gelopen is, maar ik wens je alle suc6.

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

wouter veuger

Hahaha Gerrit,ik denk dat hij voorlopig lekker met z'n #3 tje aan de gang gaat!

Snoeken komt vast nog wel een keer,want ik denk wel dat hij idd voorgoed verkocht is... ::)

bartkoper85

#11
En HOE!.. ::goodjob:: alle lof voor Wouter dat die me op weg wilde helpen. dat is iets wat heel erg belangrijk is. net ff over die streep getrokken worden door iemand die je ook kan helpen als je ergens mee zit!
Die streamers wil ik echt gaan uitstellen tot volgend jaar, eerst maar lekker oefenen met de 3 ( en een vice?? don't tell the wife! :o :-X ), al zal zoveel vangen wat lastiger worden.. erg verwend meteen!  8)