1e SBS

Started by HappyFisherman, January 22, 2011, 13:34:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Vanmorgen druk geweest met m'n 1e SBS van een forelstreamertje (had Joost gevraagd). Alles goed er op staan, doe dat SD kaartje in m'n laptop. G*dsgloeiende @#*@@# enz enz, staan er maar 3 foto's op! Dat wordt echt nooit m'n hobby dat fotograferen! Kan ze op die camera zelf ook niet weer vinden  >:(
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

balen !!  >:(

ik laat sinds een poos de kaartjes ALTIJD in de camera zitten en zet de foto's mbv een kabeltje over.
Heb zowel zelf, als van horen, al te vaak ellende gezien met kaartjes die bij/na een 'bezoekje in de kaartlezer van de pc' niet meer of slecht werken.  :o :-\

Rossie69

:)

weer over nieuw beginnen bram

Gewo

Als je je foto's nog niet hebt gedeleted van het SD-kaart kan je het nog proberen via de camera zoals Bas zegt.

Ik laat de kaart ook altijd in de camera zitten USB-kabel op de computer en overdragen. kijk of alle foto's over zijn genomen en dan de kaart legen.

Ik heb ook de ervaring dat het vanuit/af de camera beter gaat, deed ik de kaart in de kaartlezer ook minder foto's overgedragen.

HappyFisherman

Ik verwacht ook dat die K*T foto's ergens op die camera zelf staan, maar ik kan dat niet terugvinden. Had die SD kaart er ook inzitten, maar na 3 foto's i.p.v. automatisch handmatig die foto's gemaakt (scheelt enorm in m'n batterijen). Dan was m'n flitser uit en kreeg ik prachtige foto's te zien op dat schermpie...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

harlin

#5
Quote from: Gewo on January 22, 2011, 14:37:58
Ik heb ook de ervaring dat het vanuit/af de camera beter gaat, deed ik de kaart in de kaartlezer ook minder foto's overgedragen.
Die tijd heb ik ook gehad, was in het begin van mijn digitale gebeuren.
Nu alles via de kaartlezer.
Scheelt wel een stuk wat voor kaart en kaartlezer je hebt.
Quote from: speycast on January 22, 2011, 16:56:02
even bij scandisc kijken voor recovery progje   als ze op de kaart staan dan vind dit progje ze
Hangt ook van het programma af, de pro is wel goed, maar gewone pakt soms ook niet alles.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Rossie69

Brammetje heb je al je foto,s terug of overnieuw begonnen ?

ben zeer benieuwd.

HappyFisherman

Morgen eerst een collega maar ff vragen of die me kan helpen met die camera. Hoop dat die foto's daar nog op staan op een interne harde schijf of zo...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Jammer, maar helaas. Zit geen intern geheugen in die camera. Zal dus idd opnieuw moeten : :-\
Vliegvissen is bevlogen vissen...