Kleine kans maar ik vraag het toch

Started by vliegvisserdorian, July 05, 2012, 22:02:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vliegvisserdorian

Ik ga deze vakantie naar Zweden en Noorwegen op vakantie. Dus na wat gegoogled te hebben vond ik dat er een documentaire is gemaakt over de rivier waar ik naar toe ga, de rivier trysil. Deze wil ik graag zien voordat ik daar naartoe ga, ik kon deze nergens als download of uitzendinggemist vinden. Ik weet dat de kans klein is maar toch vraag ik het. Heeft iemand toevallig deze film/docu(dinges) liggen.

Link voor de belangstellenden: http://wildfisherman.com/portfolios/wild-fisherman-norway/

PS het zou ook kunnen zijn dat ik het verkeerd heb en dat er helemaal geen docu is hoor :-[

trailer/teaserding:

http://www.youtube.com/watch?v=44bdZAXm2GI&feature=player_detailpage

Rossie69

deze gozer komt vaker voor in vis films.

ja docu info,heb deze nog niet gezien volgens mij.

mail is met Erik de Noorman of Peter Berkenbos.
Deze zijn afgelopen maand nog in noorwegen geweest.

en verder die geweest zijn,hebben mischien ook wel info voor je.


Wilco

De gids is Espen A. Eilertsen en ik ken hem als heel erg toegankelijk dua als je vragen hebt ik zou zeggen gewoon vragen.
Die engelsman die hij in de boot heeft heeft diverse vliegfilms gemaakt en die kom je geregeld tegen op het grote WWW

Gert

Het viel me trouwens op dat je episode 1 wel helemaal kunt bekijken en downloaden via die site (duurt ca. 45 minuten).

Groet,
Gert


vliegvisserdorian

Zou het kunnen dat episode 2 misschien nog niet uitgezonden is?

vliegvisserdorian

Ik zat net het tijdschrift "de nederlandse vliegvisser" van zomer 2010 te lezen, en toen kwam ik tegen dat er een boek genaamd "handboek voor vliegvissen in de Trysilelva" is. Nu heb ik wel wat gegooled maar ik kan nergens vinden of dit boek ergens te koop is.
Weet iemand van jullie misschien waar ik dit boek kan aanschaffen?

W3stland

"A bad day's fishing is better than a good day at work."

vliegvisserdorian

Super bedankt ik ga hem zo kijken!!!

Marnix

Heb die man nog ontmoet paar jaren geleden op de Visma ;D