1e probeersel op een tube... Blue Charm

Started by Sieger, June 08, 2011, 11:34:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

In voorbereiding op wat komen gaat, nu eindelijk maar eens aan de slag met Tubeflies.... Gisteravond mijn eerste gebonden op een Tube van Tubeology... Het is niet mijn bedoeling tentoonstellingsvliegen te maken, maar puur bedoelt om mee te vissen...



Sieger

HappyFisherman

Kun je daar nog van die cones opschroeven?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Sieger

Quote from: HappyFisherman on June 08, 2011, 11:35:39
Kun je daar nog van die cones opschroeven?

Yep 5 verschillende kleuren, verschillende gewichten en verschillende vormen... dus van 1 tube zo'n 15 verschillende vliegen...


Sieger

Sieger

Dank je Evert... ik vind het zelf eigenlijk wel een flexibel geheel... Verschillende gewichten om op de 'juiste' diepte te kunnen vissen... met 1 tube...

Begint zo heel langzaam ook aan markt te winnen, vooral in de Zalm-wereld..

Wat bevalt je er niet aan?


Sieger

Rossie69

denk dat je zo wel snel kan wisselen van zwaarte of is dit niet zo bedoeld daar voor.

maar is natuurlijk gelijk weer veel prijziger of valt dat weer reuze mee ?

je zult maar zo,n streamer kwijt raken,weg systeem.

hindick

ja henk en dar naast als je het gewicht wil veranderen zou je toch eerst de haak moeten lossen.
ik heb ook naar dit systeem gekeken, en ooit een mailtje om informatie gedaan.
nooit antwoord gekregen.
zelfde heb ik met looptackle.nl
beloofden bergen maar nog niks gezien.
hoewel gewone bestellingen die voorradig waren wel snel binnen waren.

hendri

ha dat met looptackle.nl kan ik beamen. ruim een maand op 2 lijnen gewacht. eerst is er dit aan de hand, dan is het bericht ja over 3 dagen heb je ze in huis. vervolgens blijkt dat hij ze gewoon nog helemaal niet had, vervolgens nog 3 weken wachten.  maar wel aan het lijntje houden.
oja en ik moet nog steeds antwoord krijgen op de laatste mail die ik hem stuurde (ook zon anderhalve maand geleden)

hindick

ja henrie jammer is dat ik kan geloven dat looptackle de boel net begonnen is maar dat de vraag msschien groter is dan zijn aan bod.
ik heb ooit een lijn bij hem besteld en afzonderlijk een zonne bril beide wel gekregen met nette corruspondentie maar verder beloftes over proefpaketjes haken. meerdere malen beloofd maar helaas nog nooit gekregen?
zeker wachten op een lijn waarvan je denkt dat je vis/werp eigenschapen tegoeden komt is erg frustrerend. :o

Sieger

Volgens mij gaat het inmiddels een heel ander topic worden....

Ik sluit mijn eigen topic... er schijnen verder geen aanvullende op of aanmerkingen te zijn...


Sieger