Lowland reel van marktplaats

Started by haasie, May 18, 2012, 09:46:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

haasie

Heeft er iemand ervaring met de Lowland reels van Marktplaats? Iemand uit Hoorn verkoopt deze en ze hebben een prachtig design.

gijsie20

Heb je een link? Ik kan niks vinden op MP.


Jasper

China reel, verkocht onder vele merknamen.
Is in principe niks mis mee (vooral voor alle zoetwatervisserij), maar ikzelf zou graag een keer dat type in de hand willen houden. Ziet er wel erg mooi uit.

Sieger

Voor dat geld verkopen onze sponsoren A&M en Maxwel&strike de zelfde soort reels... En soms nog voor minder... Zou daar ook eens kijken.... Bovendien weet je waar je zijn moet als er iets mee is....


Sieger

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.


bij

Catchem,

de reel waar jij naar verwijst is inderdaad stukken goedkoper maar zeker 40-50 gram zwaarder. DIt zal denk ik ook wel in prijs schelen.

Gertjan

haasie

Quote from: Sieger on May 18, 2012, 14:27:24
Voor dat geld verkopen onze sponsoren A&M en Maxwel&strike de zelfde soort reels... En soms nog voor minder... Zou daar ook eens kijken.... Bovendien weet je waar je zijn moet als er iets mee is....

Om het geld gaat het me niet, vind het design mooi. Vooral van die op de dam bij het oostvoornse ligt. Waarschijnlijk de grootste maat.
Grappige is eigenlijk dat ik een reel puur voor het uiterlijk kies. Komt op een 4 hengeltje, dus slip krijgt niet extreem veel te voorduren.

De Danielsson dry fly viel me helaas toch iets tegen.

Jasper

Dat is grappig, want ik ben juist overgestapt van zo'n soort reel naar een dryfly voor viertje en vijfje. Perfect daarvoor in mijn optiek.

brian

Ik heb er toevallig eentje aangeschaft afgelopen april(van marktplaats), voor een 8hengel moet zeggen de reel voelt goed aan, Er zit een redelijke slip op hij heeft ook een slipratel geen gekrijs, en is licht in gewicht hij is idd ook echt mooi qwa design! Vind het zeker een aanrader voor dat geld, overigens waar je wel rekening mee moet houden is dat ze geen reserve spoelen leveren maar korting geven op een 2e reel. succes

haasie

Quote from: Jasper on May 19, 2012, 08:27:47
Dat is grappig, want ik ben juist overgestapt van zo'n soort reel naar een dryfly voor viertje en vijfje. Perfect daarvoor in mijn optiek.

Dry fly was mijn eerste keuze idd,maar heb hem vast gehouden in de winkel en kwa uiterlijk vind ik hem toch iets tegen vallen. Dus de zoek tocht gaat door.

Zag dat de snowbee geo ook geen lelijke reel is.


Brain

Hij bevalt? Het gewicht klopt? Aangezien ze een stuk lichter zijn dan de meeste. Denk dat ik aankomende week even langs rij bij de verkoper om hem te bekijken.
Extra spoel hoeft niet, is voor mijn 4 hengel.

brian

Ja hij bevalt tot nu toe goed, ben er nog niet veel mee wezen vissen maar wacht ook eigenlijk tot volgende week voor de opening van het snoekseizoen. heb hem net even gewogen hij weegt 185gram met een WF8 lijn en 50meter backing. dit gaat dan over de 7/9 reel

haasie

Heb vandaag de snowbee geo  in mijn handen gehad en dit gaat hem worden  8) toch wel een erg mooi reeltje. In de maat 5/6

http://welshriverguides.files.wordpress.com/2011/12/dsc00112.jpg

A{b}r{a}xa{s}

das een mooie haasie !! wel een redelijk prijskaartje, maar dan heb je wel iets moois

haasie

Prijs is 200 en met een lijntje word ook nog wel wat gedaan. Duur maar wel een pracht reeltje.  8) Leuk voor als ik straks in noord zweden zit voor 5 weken  :P