Binden met je vrienden.... binddag 2013...

Started by Sieger, January 14, 2013, 20:11:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Heb zojuist een verslag van onze binddag op mijn blog geplaatst.... Voor de grote (en meer foto's) ... neem een kijkje hier:

http://tight-loops.nl/?p=1815



Afgelopen zaterdag was het weer zover. Na een flinke periode van voorbereiding en vooral wachten, was het tijd voor de Vliegvissers.nl Binddag. Arno had deze keer de voorbereiding alleen gedaan, maar de organisatie was weer als vanouds.... Super zaal en prima verzorging van de inwendige mens.


Johan "snollen-streamers"...

Al vroeg stonden de eerste mensen voor de deur. Ook deze keer weer uit alle windstreken van Nederland en daar  buiten. Alle provincies waren vertegenwoordigd (van Groningen tot Zeeland) en zelf uit BelgiĆ« waren weer een aantal forumvrienden aanwezig.

Deze keer 3 tafels om actief aan de workshops mee te doen en natuurlijk heel veel losse tafels om lekker bij te kletsen, zelf te binden of... nou ja waar je ook maar zin in had....


De 1e nieuwtjes worden uitgewisseld...

De workshops van Andre die een instructie gaf hoe je kleine streamers van "snollensprei" kunt maken en Jan die een mooie collectie "Natte vliegen" voordeed, waren goed in trek. De hele dag door werden de technieken voor gedaan en kwamen de mooiste creaties uit de vice.... Toch wel heel erg handig dat je aan tafel de mooiste en makkelijkste tip en trucks krijgt aangereikt.... Dat maak het leven van een binder een stuk makkelijker.


Andre in z'n element...


Blijft boeien die natte vliegen...

Dit jaar waren Henk en Roelof aan 'eigen' tafel bezig om beginnende binders op weg te helpen. In het begin heb ik dat zelf wel een beetje gemist en vind het daarom ook een heel mooie zaak dat de wat ervaren binder de nieuwkomers  op weg helpen.... Echt top mannen en ik denk dat we er weer een aantal nieuwe "verslaafden" bij hebben!


Geconcentreerd aan je eerste vlieg...

Voor het eerst gaf Karel een aantal demonstraties hoe je "getwijnde" leaders kun maken... Verschillende diktes, kleuren en mogelijkheden liet hij zien en ter plekke maakte hij er een op jouw speciale specificaties... Mooi om te zien Karel, maar ik blijf ze denk ik toch maar kopen....


Karel bouwt z'n leaders...

Tot slot wil ik ook Fly & Spin  nog even bedanken. Met een grote collectie uit de winkel stonden ze met een mooie stand en waren we in de gelegenheid vis- en bindmateriaal te zien, proberen en kopen.... En bovendien.... zonder hen en de andere sponsoren was de jaarlijkse verloting er natuurlijk niet.... Ook dit jaar weer een mooie basis gelegd voor de volgende binddag in 2014....!


Mooi spul he...


Sieger

Bekeerling


ben

Ja Sieger, Leuk verslag, zelf vissen (Zie Smallert) is toch nog leuker voor mij tenminste!!!! ::goodjob:: ;D :D ;) :) ::sjorrie:: ::lol::

Inderk

Ik heb genoten van de " beginners"!
Stuk voor stuk supergemotiveerd wat je dan weer heel veel energie geeft!
Pas na afloop bemerkte ik pas hoe intensief zo iets is, maar wel ontzettend leuk en dankbaar.

Zet mij er volgend jaar maar weer op.

En voor mij was het ook wel eens goed om minder te oh-en  ;D

Dat compenseer ik wel weer op Baggelhuizen. ;D ;D ;D ;D
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Team

Quote from: Inderk on January 14, 2013, 20:42:00
Ik heb genoten van de " beginners"!
Stuk voor stuk supergemotiveerd wat je dan weer heel veel energie geeft!
Pas na afloop bemerkte ik pas hoe intensief zo iets is, maar wel ontzettend leuk en dankbaar.

Zet mij er volgend jaar maar weer op.

En voor mij was het ook wel eens goed om minder te oh-en  ;D

Dat compenseer ik wel weer op Baggelhuizen. ;D ;D ;D ;D

denk aan de Disco
NUNC  AUT  NUNQUAM

Troutbuster

Het is weer schitterend Sieger!! ::goodjob::
Ik heb alles net ff op je blog via m'n mailbox zitten bekijken en het is een mooie impressie van een wellicht nog mooiere dag geworden!

Bedankt voor het delen en op naar de volgende!!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Inderk

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Gerrit72



::goodjob::

Sieger mooi verslag! Erg motiverend, ga ook maar weer eens aan het binden.
(vissen kan toch niet met dat ijs :))
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Canadian_Streamdance

mooi verslag Sieger en leuke foto's! geven een goeie impressie van de gezellige sfeer!
heel spijtig dat ik er niet bij was :( volgend jaar moet ik er toch wel bij zijn!  8)

R.S.N Flyfisher

Leuk verslag en foto's Sieger!

Wat is dat spul eigenlijk, ,,snollensprei"?
Een soort van vloerkleed?  :o

HappyFisherman

Zo'n berenvel dat vroeger voor de open haard lag.
Vliegvissen is bevlogen vissen...